STX310LX από την Αυστραλία

Το γεγονός ότι το νέο Kawasaki STX160LX διαθέτει ένα εντελώς διαφορετικό deck από το STX15-F αυτό καθιστά πιο εύκολη και προσιτή την τοποθέτηση ενός μοτέρ Ultra στο εσωτερικό του μιας και στο 15F έπρεπε να σφαχτεί το deck για να δημιουργηθεί χώρος για το Supercharger. Η εταιρεία KSPEED από το Brisbane της Αυστραλίας είναι προφανώς η πρώτη που το επιχείρησε αυτό εξηγώντας μάλιστα όλη την διαδικασία σε ένα video που έχει αναρτήσει στην ιστοσελίδα της. Όλο το εγχείρημα έγινε με αυτούσια ανταλλακτικά της Kawasaki χωρίς να απαιτείται τίποτα έξτρα πέρα από το τελικό σωλήνα της εξάτμισης. Ακόμη και το νέο ηλεκτρονικό γκάζι αντικαταστάθηκε με το manual του 310.
Προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί τα αποτελέσματα των επιδόσεων του νέου πακέτου.

error: Content is protected !!