Το Αθλητικό Σωματείο Creta Sport, που ιδρύθηκε για να αναπτύξει τον θαλάσσιο μηχανοκίνητο αθλητισμό, ανάλαβε να διοργανώσει στις 14, 15 και 16 Απριλίου του 2006 στην Κρήτη και συγκεκριμένα στην τουριστική περιοχή του νόμου Ηρακλείου στο Δήμο Γαζιού στην παραλία της Αμουδάρας στο ξενοδοχείο Απολλώνια, το Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα Rally Jet Ski με την ονομασία Ullyssea 2006, υπό την αιγίδα της U.I.M (Union International Motonautique και της Γαλλικής Ομοσπονδίας F.F.M (Federation Francaise Motonautique). Ο συγκεκριμένος αγώνας αποτελεί έναν από τους γύρους του παγκόσμιου πρωταθλήματος που διοργανώνει η U.I.M και είναι τύπου Off-Shore (ανοικτής θαλάσσης). Ο συγκεκριμένος αγώνας είχε προγραμματιστεί για τον Οκτώβριο του 2005, ωστόσο λόγο το ότι έπεφτε πάνω στις ημερομηνίες του World Finals της IJSBA, προφανώς στάθηκε αιτία να αναβληθεί. Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στον κ, Γιάννη Φλουρή, (Τηλ.: 2810-824536 Κιν.: 6942 289195).
...
>Το νικηφόρο GP1300R του Rius
Παρόλο ότι ο Nicolas Rius κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα στην Pro Runabout, δεν άφησε σε κανέναν να δει το μηχανοστάσιό του. Στη Havasu χρησιμοποίησε ένα διαφορετικό μοτέρ σε σύγκριση με αυτό που είχε στην Ευρώπη. Το πιο σπεσιαλ εξάρτημά του, ήταν οι τριπλές εξατμίσεις που είναι σχεδιασμένες από την ομάδα του και κατασκευασμένες από την Factory Pipe. Οι θάλαμοι διαστολής έχουν διαφορετικό μήκος μεταξύ τους, με αποτέλεσμα να παρέχουν νέο χρονισμό στον κινητήρα, συμβάλλοντας κατά αυτό τον τρόπο στην σωστή εξάπλωση της ισχύος, παρέχοντας παράλληλα περισσότερη δύναμη. Επιπλέον, χρησιμοποιεί καρμπιρατέρ FullSpectrum, τύπου Side Draft, κεφαλές Rius Racing και προγραμματιζόμενη ηλεκτρονική ανάφλεξη της MSD. Την ολοκληρωτική προετοιμασία του αγωνιστικού του σκάφους αναλαμβάνει ο μηχανικός του Christophe Girello.
...
>Διπλά μπεκ για RXP
Το εργοστασιακό μοτέρ του Cyrille Lemoine είχε εξοπλίσει η Sea Doo με διπλά μπεκ ψεκασμού, διαφορετική ηλεκτρονική ανάφλεξη της Rotax, σπέσιαλ έμβολα και ειδικό αισθητήρα για detonation. Το μοτέρ του γάλλου αναβάτη ήταν ένα από τα πέντε που κατασκευάσει ειδικά για αγωνιστική χρήση η Rotax. Οι τεχνικοί της ομάδος ανέφεραν ότι η απόδοσή του ξεπερνούσε τους 300 ίππους, παρόλα αυτά στη Havasu μηχανικά προβλήματα στέρησαν κάθε παρουσία συμμετοχής της ομάδος στην κατηγορία Pro Runabout Open.
...
>Lighter Side Rails for SX-R
Make your SX-Rs side rails lighter by changing them with a set of aftermarket ones that are manufactured from fiberglass or carbon fiber. The OEM side rails weigh 1.5kg each, whilst the aftermarket ones weigh only 0.5kg. The companies that produce aftermarket side rails are: 3DR, Craftmans Movement, Blowsion, and APDesigns.
...
Μείωση τιμών της Kawasaki
Στις αρχές Μαρτίου η Teomoto A.E., ανακοίνωσε επίσημα το νέο τιμοκατάλογο των personal water craft της Kawasaki, όπου οι τιμές παρουσιάζουν αξιοσημείωτη μείωση ιδιαίτερα στην τετράχρονη γκάμα της. Πιο συγκεκριμένα, το SXT-15F κοστίζει 15.800ευρω( από 17.400ευρώ), το STX-12F στοιχίζει 14.300ευρώ (από 15.300ευρώ), το 900STX έχει κόστος 9.800ευρώ (από 9.980ευρώ) και το μονοθέσιο 800 SX-R αγγίζει τα 8.900 (από 8.980ευρώ).
...
Τετράχρονο Ski
Η αυστριακή εταιρεία Hydrospace μπήκε πρόσφατα στο χώρο των personal water craft παρουσιάζοντας το πρώτο μονοθέσιο, εξοπλισμένο με τετράχρονο κινητήρα. Το μοτέρ προέρχεται από την Polaris, ωστόσο έχει εξοπλιστεί κατάλληλα με special parts που το καθιστούν έτοιμο για αγωνιστική χρήση. Η Turbo έκδοση, S4, αποδίδει 130 ίππους, είναι εφοδιασμένο με μηχανικό trim, αλουμινένιο τιμόνι, και ανοξείδωτη τουρμπίνα. Η γάστρα είναι ενισχυμένη σε αρκετά σημεία με carbon και έχει παρόμοιες διαστάσεις με του SX-R. Πρωτοποριακή είναι η σχεδίαση του deck, ιδίως στο σημείο που πατάει ο οδηγός. Ο γνωστός πολύ πρωταθλητής, Chris MacClugage, κέρδισε τον παγκόσμιο τίτλο στην κατηγορία Pro Ski Stock στους τελικούς του παγκοσμίου.
...
Προσιτό τετράχρονο από την Sea Doo
Πρόκειται για το νέο GTI SE που αποτελεί εξολοκλήρου νέο μοντέλο για την φετινή σεζόν. Εξοπλισμένο με νέα γάστρα, διαθέτει το γνωστό τρικύλινδρο, κινητήρα της Rotax τροποποιημένο κατάλληλα, ώστε να αποδίδει την επιθυμητή ισχύ για την κατηγορία Entry Level. Βασικό του ατού αποτελεί ο αφαιρούμενο, στεγανός αποθηκευτικός του χώρος. Ο κινητήρας του επιταχύνει ομαλά από το χαμηλό φάσμα των στροφών, χωρίς να κερδίζει τα πρωτεία στο τομέα των εκκινήσεων. Στους ελιγμούς ανοίγει ελαφρώς την τροχιά του ενώ στην ευθεία είναι αρκετά σταθερό. Η τελική του ταχύτητα, αγγίζει τα 54mph, που κρίνεται ιδανική για τα δεδομένα της κατηγορίας. Οι τρεις αναβάτες του κάθονται αναπαυτικά αλλά τα ελαστικά πατάκια του deck υστερούν σε πρόσφυση. Καλές εντυπώσεις αφήνουν οι αποθηκευτικοί χώροι. Σε γενικές γραμμές το GTI SE είναι καλό, παρόλο το μοντέλο που οδήγησα ήταν προ παραγωγής.
...