Ένα από τα πιο βασικά όργανα που χρησιμοποιούν οι πιο αξιόλογοι βελτιωτές είναι οι αισθητήρες καύσης. Κατά αυτό τον τρόπο μπορούν να προβλέψουν προβλήματα που πιθανόν οφείλονται από την παροχή καυσίμου ή την υψηλή συμπίεση και αποτρέψουν τον κινητήρα από σημαντική καταστροφή. Ο εικονιζόμενος αισθητήρας είναι τοποθετημένος στο αγωνιστικό Sea Doo του γάλλου Cyrille Lemoine, όπου σύμφωνα από τις δηλώσεις του μηχανικού του, τους έχει σώσει αρκετές φορές από τον κίνδυνο της προανάφλεξης. Ο Lemoine είναι ένας από τους λιγοστούς αναβάτες που διαθέτει εργοστασιακή υποστήριξη από την Bombardier.
...
>Οι βίδες του κράνους
Συνήθως, οι βίδες του κράνους όταν έρθουν σε επαφή με το θαλασσινό νερό, αρχίζουν να σφίγγουν και αργότερα, σπάνε όταν προσπαθήσει κάποιος να τις χαλαρώσει. Συνεπώς, πριν χρησιμοποιείστε το καινούργιο σας κράνος στη θάλασσα, φροντίστε να βάλτε λίγο γράσο ή αντισκουριακό σπρέι στο σπείρωμα των βιδών για να αποτρέψτε την εισχώρηση του άλατος. Κατά αυτό τον τρόπο, προφυλάσσετε τα σπειρώματα και διατηρείται σε άψογη κατάσταση η λειτουργία των βιδών του γείσου.
...
>Helmet bolts
Usually, helmet bolts get stack and can not been unscrewed or when things get worse, they brake when somebody tries to loose them. Therefore, it is recommended to use an anticorrosion spray or grease in order to prevent the thread from the salt attack. The particular method will protect the threads and keep them both in good operational condition.
...
>Διπλές εξατμίσεις για SX-R
Στο παρελθόν ο πρώτος αναβάτης που χρησιμοποίησε διπλές εξατμίσεις πάνω σε Kawasaki SX-R ήταν ο βρετανός Jordan Fielder, ιδέα του που υλοποίησε ο αμερικάνος βελτιωτής, Ronnie Saner. Το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό μιας κι ο υπογράφων ήταν ο μόνος δημοσιογράφος που οδήγησε το σκάφος του βρετανού και σύγκρινε τις επιδόσεις του με του πρωταθλητή της χρονιάς (2004), Steven Dauliach. Σύμφωνα με πρόσφατες πληροφορίες, κάποιοι βελτιωτές πειραματίζονται με την κατασκευή διπλών εξατμίσεων στις ΗΠΑ αλλά και στην Ευρώπη. Ωστόσο, ο ιδιοκτήτης της Factory Pipe ανάφερε ότι είναι πιθανό να δούμε κάποιες μεμονωμένες εφαρμογές σε αγωνιστικά σκάφη αλλά στο ευρύ καταναλωτικό κοινό είναι πιθανό να μη βρουν απήχηση εφόσον το κόστος τους θα αγγίζει την ελάχιστη τιμή των 1500 δολαρίων. Ίδωμεν...
...
>ʼπιαστος ο Ντουρουντάκης
Πρόκειται για έναν αθλητή που συμμετέχει περισσότερο από 12 χρόνια στο πανελλήνιο πρωτάθλημα personal water craft. Ανέκαθεν, ο Γιώργος Ντουρουντάκης συμμετείχε με σκάφος νορμάλ, έχοντας επέμβει σαυτό στα άκρως απαραίτητα σημεία της γάστρας και σχεδόν ποτέ στον κινητήρα. Ωστόσο, έχει πάρει διακρίσεις τόσο στην κατηγορία Runabout Stοck όσο και την Runabout Superstock, που συμμετείχε με το ίδιο σκάφος. Φέτος, συμμετέχει στην κατηγορία Runabout Stock, στη σέλα ενός Sea Doo RXT και έχει δείξει ότι το πάθος του για το σπορ μπορεί να υπερνικήσει τις αδυναμίες του σκάφους. Οι δύο πρωτιές που πήρε στον τρίτο γύρο τον έχουν θέσει επικεφαλής στην βαθμολογική κατάταξη.
...
>Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, 3ος γύρος
Στο Χαλκούτσι, Αττικής διεξήχθη ο 3ος αγώνας του πανελληνίου πρωταθλήματος personal water craft, από την Ελληνική Λέσχη Ταχυπλοϊας. Οι ευνοϊκές καιρικές συνθήκες έκαναν σε γενικές γραμμές εύκολη τη ζωή των αθλητών. Στην κατηγορία Pro Ski η έλλειψη συμμετοχών και έμπειρων αναβατών θέτει ανιαρό το κάθε σκέλος για τον πρωταθλητή Α.Μαλούχο (Kawasaki 1200 STX-R), που πήρε δύο καρό σημαίες. Ο ίδιος έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο στην κατηγορία Pro Runabout Open όπου αντιμετώπισε στα ίσια τα ισχυρά τετράχρονα, κερδίζοντας, άξια και τα δύο σκέλη της κατηγορίας, στοιχείο που του έδωσε ένα προβάδισμα στην βαθμολογία. ʼτυχος στάθηκε ο περσινός πρωταθλητής, Θ. Λαδογιάννης (Sea Doo XP) που εγκατέλειψε την πρώτη ημέρα από μηχανική βλάβη.
...
>Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, 2ος γύρος
Ο δεύτερος αγώνας του Πανελλήνιου πρωταθλήματος διεξήχθη στο Χαλκούτσι Αττικής, από την Ελληνική Λέσχη Ταχυπλοϊας. Στην κατηγορία Pro Runabout Open νικητής ήταν ο πολυπρωταθλητής Μαλούχος, μπροστά από τον Καμπαφλή και τον Σαχινίδη. Ο Μαλούχος κέρδισε επιπλέον και την κατηγορία Pro Ski με χαρακτηριστική άνεση. Στην κατηγορία Runabout Stock, ο Ντουρουντάκης ανέβηκε στην υψηλότερη θέση του βάθρου ενώ την τριάδα συμπλήρωσε ο Λαμπούσης κι ο Μαλαματίνης. Η σειρά των δεύτερων σκελών του αγώνα ακυρώθηκε λόγο των ακατάλληλων καιρικών συνθηκών. Προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί από την Ελληνική Λέσχη Ταχυπλοΐας, η τοποθεσία διεξαγωγής του τρίτου αγώνα.
...