Η εταιρεία του Akashi πέταξε επιτέλους το πέπλο της συντηρητικότητας βάζοντας νέους στόχους διατηρώντας όμως τις σταθερές αξίες των πραγμάτων. Παρουσίασε μόλις χθες τη νέα σειρά Ultra που διατηρεί την φημισμένη σχεδίαση και απόδοση της αξιόπιστης γάστρας καθώς και τον κινητήρα των 1500cc. Παρόλο ότι η Kawasaki δεν έχει παρουσιάσει τις περιγραφές των προϊόντων της είναι εμφανές ότι έχει αλλάξει την γάστρα του Ultra τόσο στο μέσον όσο και προς το πίσω μέρος της όπου διακρίνεται και το νέο ride plate. Ριζική ανανέωση έχει γίνει στο deck εξοπλίζοντάς το με πιο ευρύχωρα λούκια για τις θέσεις των ποδιών αλλάζοντας το ύψος της σέλας και επεκτείνοντας το deck στο πίσω μέρος του με έξυπνες προσθήκες. Παρουσιάζει νέο σύστημα όπισθεν και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα επιβράδυνσης που δεν έχει τίποτα το κοινό με τα συστήματα του ανταγωνισμού. Επιπλέον, αναβάθμισε το ηχοσύστημά της για τους απαιτητικούς του είδους, τοποθέτησε μεγαλύτερη οθόνη οργάνων 7ιντσών τύπου TFT, κι επιπλέον έβαλε κάμερα για την κίνηση με την όπισθεν κάνοντας πιο ασφαλή την κίνηση στα πορθμεία και το πάρκιν στις μαρίνες. Στα ατού τους συμπεριλαμβάνονται τα νέα πατάκια στο deck, τα νέα εργονομικά σκριπ που είχε απαγορέψει στο παρελθόν η Αμερικάνικη επιτροπή (ενώ τα είχε εγκρίνει σε άλλους κατασκευαστές) και τα φώτα που αποτελούν αξεσουάρ-καινοτομία στην κατηγορία. Οι τιμές τους στις ΗΠΑ είναι 17.200δολ., 18.199δολ. και 19.199δολ. αντίστοιχα για τα μοντέλα 310Χ, 310LX-S και 310LX. Το δε Ultra 310R παραμένει ίδιο προς το παρόν. Τεχνικά χαρακτηριστικά και λεπτομέρειες των τριών σκαφών δεν έχει ανακοινώσει ακόμη η KMC ωστόσο, σύντομα θα δημοσιευτούν περισσότερες πληροφορίες για όλη τη νέα γκάμα των Ultra 310.