Παρόλο ότι ο Nicolas Rius κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα στην Pro Runabout, δεν άφησε σε κανέναν να δει το μηχανοστάσιό του. Στη Havasu χρησιμοποίησε ένα διαφορετικό μοτέρ σε σύγκριση με αυτό που είχε στην Ευρώπη. Το πιο σπεσιαλ εξάρτημά του, ήταν οι τριπλές εξατμίσεις που είναι σχεδιασμένες από την ομάδα του και κατασκευασμένες από την Factory Pipe. Οι θάλαμοι διαστολής έχουν διαφορετικό μήκος μεταξύ τους, με αποτέλεσμα να παρέχουν νέο χρονισμό στον κινητήρα, συμβάλλοντας κατά αυτό τον τρόπο στην σωστή εξάπλωση της ισχύος, παρέχοντας παράλληλα περισσότερη δύναμη. Επιπλέον, χρησιμοποιεί καρμπιρατέρ FullSpectrum, τύπου Side Draft, κεφαλές Rius Racing και προγραμματιζόμενη ηλεκτρονική ανάφλεξη της MSD. Την ολοκληρωτική προετοιμασία του αγωνιστικού του σκάφους αναλαμβάνει ο μηχανικός του Christophe Girello.