Πρόκειται για την μεγάλη οπή που βρίσκεται κάτω από το σύστημα των ρουλεμάν του άξονα μετάδοσης, η οποία συμβάλει στην γρήγορη αποστράγγιση του νερού από το χώρο του μηχανοστασίου. Κατά αυτό τον τρόπο είτε όταν εισέρθει νερό σε αυτό από λάθος χειρισμό ή κατά το πλύσιμο του μοτέρ, το νερό διαφεύγει με ευκολία. Από την άλλη πλευρά θα πρέπει κανείς να τοποθετήσει κάποιο σπογγώδες υλικό όταν εκτελεί το σέρβις του κινητήρα διότι αν πέσει κάποιο καρυδάκι, σφικτήρας, ή βίδα είναι πιθανό να διαφύγει μέσα από αυτή την οπή και θα είναι πολύ δύσκολο να επανέρθει ξανά στο μηχανοστάσιο.