Κι όλα αυτά για να αποτρέπεται η αναρρόφηση νερού με υποπίεση όταν το σκάφος ρυμουλκείται και μάλιστα με υψηλή ταχύτητα. Κατά αυτό τον τρόπο αποτρέπεται η εισαγωγή νερού στο κύκλωμα όταν το μοτέρ δεν είναι σε λειτουργία. Αυτό είναι σημαντικό και έπρεπε να υπάρχει στο κάθε κύκλωμα ψύξης αυτών των σκαφών. Ιδού που τοποθετείται στο κύκλωμα ενός Yamaha. Η βαλβίδα είναι η μαύρη και είναι στο σημείο εισαγωγής του νερού από την τουρμπίνα. Παρόμοια βαλβίδα τοποθετούνε οι χειριστές των Yamaha και στο έξοδο για το πιτσιλιστήρι.