Τελικά το επιτελείο της Yamaha δεν χρειάστηκε να επενδύσει πολύ χρόνο για το πού θα τοποθετήσει το πτερύγιο στο Intake Grate του νέου Yamaha που είναι διαφορετικό από το μοντέλο του 2013. Μπορεί μεν θα δανείστηκε την πληροφορία από την R&D ωστόσο, του κατασκευαστεί είναι πολύ πιο μακρύ και βγαίνει χαμηλότερα κάτω από την γάστρα με αποτέλεσμα να εκτελεί χρέη άγκυρας κατά την επιτάχυνση. Τοποθετώντας το νέο Aquavein Intake Grate στο Yamaha κερδίζει κανείς σταθερά 2mph στην τελική ταχύτητα και αν το συνδυάσει με το Ride Plate της R&D τότε στο σύνολο αυξάνει την τελική του ταχύτητα κατά 4mph μόνο με την χρήση των δύο αυτών αξεσουάρ. Βλέπει σταθερά 71.5-22mph σε σύγκριση με τα 68mph που αποδίδει στην στοκ μορφή του το FZR SVHO.
