Ο κινητήρας του νέου FZR έχει πλέον μερικά καλούδια που τον κάνουν πιο ισχυρό από το παρελθόν. Αν λοιπόν επίσημα η Yamaha δήλωνε 208 ίππους στα χαρτιά (και όχι στο αέρα όπου κάνουν πολλοί και διάφοροι ) τότε με την αύξηση του 20% ων επιδόσεων ο νέος κινητήρας αποδίδει επιπλέον 41.6 ίππους. Βέβαια όπως έχει δηλώσει η εταιρεία ο κάθε κατασκευαστής μετράει τους ίππους με τον δικό του τρόπο. Από την άλλη αναρωτιόμαστε ένα στρόφαλο έχουν όλα τα μοτέρ των κατασκευαστών και ένα εξωτερικό κόμπλερ. Πόσοι τρόποι υπάρχουν να μετρήσει κανείς την ισχύ; Είναι σίγουρο ότι οι φετινές βελτιώσεις του μοτέρ θα κόψουν ελαφρώς το ψωμί από τους βελτιωτές που διέθεταν ένα κιτ για να πάρει τα πάνω του το σκάφος. Από την άλλη πλευρά μαζί με αυτές τις βελτιώσεις θα έχουν βρει νέους τρόπους να φρενάρουν την τελική ταχύτητα στην οποία βάζει φραγμό η νομοθεσία των ΗΠΑ και της Ευρώπης.
