Το περιστατικό δεν αποτελεί μία μεμονωμένη περίπτωση αλλά ένα συνήθεις φαινόμενο όσον αφορά τα μοτέρ υψηλών βελτιώσεων. Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν είχαν χρησιμοποιηθεί τα επιπλέον στηρίγματα (girdle configuration) που δένουν κατάλληλα τα κάρτερ με το μπλοκ του κυλίνδρου και την κεφαλή. Η απουσία του υποστηρίγματος συντελεί στην εμφάνιση κραδασμών που είναι πιθανό να κόψουν την φλάντζα βάσης ή ακόμη χειρότερα να δημιουργήσουν ρωγμή στο κάτω μέρος του κυλίνδρου. Ο εικονιζόμενος, εργοστασιακός κύλινδρος σώθηκε χάρη στην μελετημένη και υψηλού επιπέδου συγκόλληση, που πραγματοποιήθηκε στο εργαστήριο του Αντώνη Νερατζάκη. Ο τελευταίος αποτελεί ένα από τους κορυφαίους αν όχι τον μοναδικό επιστήμονα συγκολλητή, που πραγματικά είναι ικανός να διαγνώσει και να φέρει λύσεις σε απίστευτες περιπτώσεις.
