Το νέο plate δοκιμάστηκε αρχικά από τον Steven Dauliach λίγες ημέρες πριν από τους Τελικούς του Παγκοσμίου World Finals στην Havasu. Πρόσφατα, το δοκιμάσαμε σε ένα πλήρως Superstock SX-R και είδαμε ότι διαφέρει αισθητά από τον προκάτοχό του και φυσικά από το plate του κατασκευαστή. Η σχεδίαση του νέου Plate διαφέρει έντονα στο πίσω μέρος του σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Κατά συνέπεια αυξάνει σημαντικά την ευελιξία του σκάφους στις απότομες στροφές και την άμεση αλλαγή κατεύθυνσης. Με λίγα λόγια είναι πιο απόλυτο και πιο ακραίο στις εντολές του οδηγού. Από την άλλη πλευρά δεν υστερεί στον τομέα της ευστάθειας τόσο στον πλάγιο όσο και τον αντίθετο κυματισμό. Το ολικό του μήκος αγγίζει τα 46,4cm, η τρύπα που έχει στο πίσω μέρος έχει όμοιες διαστάσεις με του προγόνου του και απέχει εξίσου (31,2cm) από το εμπρόσθιο τμήμα του. Θα το προτιμήσει περισσότερο ο έμπειρος κι όχι ο μέσος αναβάτης.
