Μέσα σένα χρόνο η αυστραλέζικη σε καταγωγή εταιρεία κατασκεύασε ένα δεύτερο plate, που αποτελεί διάδοχο της σειράς Fielder που είχε εμφανίσει στις αρχές της περασμένης χρονιάς. Είναι μακρύτερο κατά 8.6cm. από το plate του κατασκευαστή, ενώ τα δύο λούκια του αποτελούν σήμα κατατεθέν. Σε νέα θέση έχει τοποθετηθεί η ημικυκλική τρύπα (ύψους 4,4cm και ολικού πλάτους 7,4cm) που υπόσχεται να βελτιώσει το κράτημα στις στροφές. Κατά την οδήγηση, κρατάει κάτω την μύτη του σκάφους στο αντίθετο κύμα με αποτέλεσμα να κερδίζεις σημαντικά στην επιτάχυνση. Βελτιώνει την ευστάθεια στην ευθεία και τον πλάγιο κυματισμό. Απαιτεί προσοχή στο στρίψιμο όταν είσαι πάνω στο κύμα μιας και έχει την τάση να βουτάει την μούρη. Το σκάφος συμπεριφέρεται καλά στα απόνερα. Δεν περιορίζει την ευελιξία, με αποτέλεσμα να έχεις καλή αίσθηση στη στροφή. Αποτρέπει ελαφρώς την αναπήδηση από κύμα σε κύμα (ιδίως στον κοντό κυματισμό), περιορίζοντας την αλλαγή κατεύθυνσης στην ευθεία. Συνιστάτε περισσότερο για γρήγορη οδήγηση στη λαδιά και το ελαφρύ γρέζι, αλλά όχι στις κυματώδεις συνθήκες.
