Πόσο νέο θα θεωρούσε κανείς το νέο μοτέρ της Yamaha; Την απάντηση έχουν δώσει όλοι όσοι έχουν ήδη διαβάσει τα νέα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Και είναι απλό. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που παρουσίαζε ο Supercharged κινητήρας των 1800cc δεν ήταν άλλο από τον συμπλέκτη του. Δεν ήταν τυχαίο μάλιστα ότι η υποτιθέμενη βελτιωμένη έκδοσή του θρυμμάτιζε τα γρανάζια του πριν από δύο χρόνια. Να λοιπόν που τελικά ο κατασκευαστής δεν εστίασε την προσοχή του στο να λύσει το βασικό πρόβλημα του μοτέρ απλά αύξησε την ισχύ του για να το κάνει ακόμη χειρότερο. Αυτός είναι ο λόγος που έχει στρέψει τους περισσότερους ιδιοκτήτες των Yamaha FZR σε αλλαγή πλεύσης με ρώτα προς Kawasaki και Sea-Doo ή εφαρμόζοντας εναλλακτικές και ακριβές λύσεις (βλέπε εφαρμογές turbo).
