Τα είχαμε παρουσιάσει στο παρελθόν σε διαφορετική version ωστόσο πλέον τα βλέπουμε όλο και περισσότερο στα Kawasaki και σε κάποια S4. Για ποιο λόγο γίνεται η χρήση τους; Με τα στοιχεία που συλλέξαμε από έγκυρη πηγή μάθαμε ότι η θέση των εμπρόσθιων sponsons παίζει μεγάλο ρόλο στο πως πλασάρεται το σκάφος στην στροφή ή ακόμη και η ευστάθειά του στο σύνολο. Αν λοιπόν τα εμπρόσθια sponsons είναι κάπως πιο πίσω τοποθετημένα τότε κάποιες φορές ίσως είναι αναγκαίο να τοποθετηθούν πρόσθετα σαν τα εικονιζόμενα. Η εταιρεία Pro Watercraftracing έχει τελειοποιήσει τα δικά της Rear Sponsons και αναμένουμε να τα δοκιμάσουμε λίαν συντόμως. Φωτ.:Seiji, jetter.jp
