Μπορεί μεν τα pwc που συμμετέχουν στο Jet Raid να ακολουθούν τους κανονισμούς της κατηγορίας Pro Open Runabout ωστόσο, θα πρέπει να αναλογιστεί κανείς ότι οι κορυφαίες επιδόσεις πρέπει να συνοδεύονται και από την ανάλογη αξιοπιστία. ʼλλωστε δεν πρόκειται για έναν αγώνα close course αλλά για έναν αγώνα τύπου Rally όπως θα χαρακτήριζε κανείς στην μοτοσυκλέτα. Κατά συνέπεια τα συγκεκριμένα pwc είναι βελτιωμένα σε τέτοιο βαθμό ώστε να αντέχουν στις 7 ημέρες του αγώνα. Με λίγα λόγια οι βελτιώσεις τους εστιάζονται κυρίως στην ECU, την κατανάλωση καυσίμου, την εργονομία του αναβάτη για όρθια οδήγηση, την ψύξη του κινητήρα και την μετάδοση. Σπάνια, απόσο γνωρίζουμε, έχει εμφανιστεί κάποιος με σπέσιαλ κιταρισμένο κινητήρα απλά γιατί δεν θα τερμάτιζε στον αγώνα. Στο παρελθόν έχουμε παρουσιάσει τις βελτιώσεις που είχε δεχθεί στο SHO του Εμμανουήλ Παννούση, του μόνου Έλληνα πιλότου που έχει συμμετέχει στο Jet Raid από την έναρξη του θεσμού και μάλιστα έχει στεφθεί νικητής δύο φορές.