Επικοινωνήσαμε με τον διάσημο αναβάτη αγώνων Endurance και Offshore Mike Follmer για να μάθουμε πως είναι στημένο το αγωνιστικό του FZR το οποίο φροντίζει ιδιαιτέρως ο Bill Chapin της R&D. Η stock γάστρα του Yamaha διατηρεί την τουρμπίνα του Yamaha και φοράει impeller Skat-Trak με μεταποιημένο βήμα και steering nozzle της R&D. Scoop, sponsons (deep blade) και plate προέρχονται από την R&D. Ο κινητήρας του Yamaha διαθέτει αναβαθμισμένο σύστημα ψύξης, το R4 Intercooler της R&D (μαζί με pop off valve), την C1 φτερωτή της R&D στο Supercharger, την νέα re-flash ECU της R&D σε συνδυασμό με το Powershot και φίλτρο της R&D. Η σέλα είχε τροποποιηθεί από την Hydro-Turf ενώ το μικρό σελάκι προερχόταν από το Mod Shop του Lee Manvell. Η τελική του ταχύτητα άγγιζε τα 78mph χωρίς να ταράζεται η αξιοπιστία του συνόλου με την χρήση αγωνιστικής βενζίνης 100 οκτανίων. Την προσπάθεια του Mike Follmer στηρίζουν: YAMAHA Motor Corporation U.S.A., R&D Products, MOTUL Oils, Hydro Turf, Monster Energy, Skat-Trak, NGK, Oakley, Simpson helmets, Jet Pilot, Riva, F&L Racing Fuels.