Στους αγώνες Offshore και Endurance η αξιοπιστία παίζει μεγάλο ρόλο κι οι βελτιωτές κάνουν μικρές αλλά ουσιώδεις αλλαγές προκειμένου να αυξήσουν τις επιδόσεις χωρίς να ταράξουν την αξιοπιστία του συνόλου. Λοιπόν, το συγκεκριμένο Ultra στήθηκε με γάστρα του 250 (την παλιά, για να μην ξοδευτούν) που είχε μοτέρ 260Χ. Το τελευταίο φορούσε Subaru μπεκ, έμβολα 9,5:1, stock φίλτρο, 4 μοίρες advance timing, stock impeller με μία μοίρα στο trailing edge, και κώνο 80mm. Από το waterbox είχαν αφαιρεθεί τα διαφράγματα και η τελική τρύπα της εξάτμισης ήταν του 07. Η σέλα φορούσε Hydro-Turf ταπετσαρία και μικρό πολυεστερικό σελάκι στο πίσω μέρος ενώ για λόγους εργονομίας η τιμονιέρα αντικαταστάθηκε με μία της Riva (made by UMI Racing). Με αυτό το set up κέρδισαν οι Warner/Sheldon στο Mark Hahn 300 κι ο Botti ήταν τρίτος στους Τελικούς του Παγκοσμίου στην Havasu πριν από δύο χρόνια. Για του φανατικούς της τελικής ταχύτητας το συγκεκριμένο σκάφος έγραφε περίπου 75-76mph. Και δεν σπάει δεν χαλάει...