Πρόκειται για τον περσινό πρωταθλητή της Pro Runabout Open του ιαπωνικού πρωταθλήματος. Ο Kurihara ισοπέδωσε τον ανταγωνισμό στον πρώτο γύρο του φετινού πρωταθλήματος πάνω στη σέλα του σπέσιαλ Sea Doo του που είναι προετοιμασμένο από την Marine Mechanic. Γάστρα από ανθρακονήματα, και μοτέρ με τουμπανιασμένο Supercharger σάρωσε τις επιδόσεις του ανταγωνισμού. Είχε ήδη χρησιμοποιήσει μοτέρ με Supercharger και Turbocharger κατά τις χειμερινές δοκιμές ωστόσο, λόγω ότι στην Ιαπωνία είναι υποχρεωτική η χρήση του stock waterbox, οι δοκιμές απέδειξαν ότι το συγκεκριμένο δεν άντεχε στην αυξημένη πίεση. Πέρυσι το σκάφος του Kurihara άγγιζε την τελική ταχύτητα των 96mph!