Κάθε χρόνο γίνονται όλο και πιο πολύπλοκες οι ECU των pwc για πολλούς και διαφόρους λόγους. Πρόσφατα ανακαλύψαμε ότι αν κάποιος χρησιμοποιεί παλαιότερη ECU για παράδειγμα σε ένα Kawasaki και φορτώσει επιτυχώς ένα νέο πρόγραμμα που αρχικά έχει σχεδιαστεί για ένα μοντέλο του 2018 είναι πολύ πιθανό να μην μπορεί να έρθει σε λειτουργία ο κινητήρας του. Ακόμη κι αν χρησιμοποιήσει «μάτι» από αντίστοιχο σύγχρονο μοντέλο πάλι είναι πιθανό να μην λειτουργήσει το μοτέρ μιας και υπάρχουν σοφιστικέ κωδικοί που αποτρέπουν τη λειτουργία του.