Και χωρίς υπολείματα ή επικαθήσεις στην κεφαλή ή πάνω στο έμβολο επιτυγχάνεται μόνο όταν ο κινητήρας λειτουργεί σωστά. Ένα από τα στοιχεία που παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στο δίχρονο κινητήρα είναι η γωνία συμπίεσης του καυσίμου στο θόλο της κεφαλής ή όπως ονομάζεται στην αγγλική γλώσσα squish angle και η αντίστοιχη πατούρα που λέγεται squish area. Αν αυτά είναι υπολογισμένα κατάλληλα τότε σίγουρα ο κινητήρας θα λειτουργεί πολύ πιο καλά από άλλες συνηθισμένες κατασκευές. Ιδού το αποτέλεσμα σε ένα μοτέρ 800 SX-R που δέχθηκε κατάλληλη περιποίηση η stock μεφαλή του από την R&D. Το μοτέρ έχει λειτουργήσει με πλούσιο set up στα καρμπιρατέρ για να στρωθεί και στη συνέχεια δούλεψε μία ώρα σε συνθήκες αγώνα.
