Το test ride των νέων Kawasaki πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στις ΗΠΑ από τον ειδικό Τύπο ωστόσο, ο συνεργάτης του Jetskiworld.gr που επιθυμεί να παραμείνει ανώνυμος οδήγησε τα νέα σκάφη τον περασμένο Φεβρουάριο και έχει εμπειρία στην οδήγηση των Jet Ski από τότε που έκαναν την εμφάνισή τους στην αγορά, πριν από 35 χρόνια.
Η Kawasaki χρησιμοποίησε με την καλύτερη γάστρα της αγοράς χτίζοντας ένα νέο deck και περιφερειακό εξοπλισμό για να ενισχύσει και πάει τις επιδόσεις και την χρηστικότητα των Ultra σε άλλο επίπεδο. Το νέο σύστημα του γκαζιού είναι πολύ καλύτερο και πιο πρακτικό από το προηγούμενο και μακράν πιο χρηστικό σε σύγκριση με αντίστοιχα του ανταγωνισμού καθιστώντας παράλληλα πολύ πιο λειτουργική την λειτουργία της όπισθεν καθώς και του νέου φρένου που θέτει νέα στάνταρντ στην κατηγορία των καθιστών Jet Ski. Το καινούργιο κλαπέτο της όπισθεν παρέχει καλύτερη καθυντικότητα και κοντρόλ στον αναβάτη του σκάφους. Το Power Mode διαθέτει τέσσερις επιλογές που είναι δυνατό να επιλεχθούν εν κινήσει χωρίς την χρήση κλειδιού ή να απαιτείται να σβήσεις τον κινητήρα στοιχείο που το κάνει πολύ πρακτικό. Βασικό αυτού του νέου trim είναι ότι είναι πολύ γρήγορο στην λειτουργία του γεγονός που το καθιστά μακράν πιο χρηστικό από το προηγούμενο και τα άλλα του ανταγωνισμού. Η νέα οθόνη είναι σαφώς πιο ευανάγνωστη και όλες οι λειτουργίες είναι εύκολες στην επιλογή και τη χρήση τους. Η κάμερα που παρέχει εικόνα το τι γίνεται πίσω είναι κάτι παραπάνω από άριστη μιας και ανεβάζει την ασφάλεια των ρυμουλκούμενων αξεσουάρ σε μοναδικό επίπεδο. Ιδέα μοναδική και πολύ χρηστική. Επιπλέον, η χρήση της πυξίδας είναι ωφέλιμη για εξορμήσεις τύπου offshore ή ακόμη και σε αγώνες όπου έχουν σημειωθεί περιπτώσεις ομίχλης ή περιορισμένης ορατότητας. Το ηχοσύστημα είναι πράγματι λειτουργικό μιας και το απολαμβάνει και ο αναβάτης εν κινήσει έχοντας καλή ακουστική. Οι αποθηκευτικοί χώροι είναι πλήρης και λειτουργικοί αφήνοντας κανένα απολύτως περιθώριο για αρνητικά σχόλια.
Το νέο deck κερδίζει τις εντυπώσεις με την νέα εργονομία του συνόλου όπου πραγματικά κάνει το σκάφος πολύ άνετο στην οδήγηση χωρίς να είναι τόσο φαρδύ όσο των Yamaha ή στενό όσο το συναντάει κανείς στα Sea-Doo. Το ύψος και το πλάτος της σέλας σε συνδυασμό με τις διαστάσεις του deck και τη θέση των γονάτων του οδηγού αφήνουν τις καλύτερες εντυπώσεις. Οι αναβάτες που θα χρησιμοποιήσουν το νέο σκάφος σε αγώνες offshore/endurance θα μείνουν πολύ ικανοποιημένοι από τη νέα θέση οδήγησης ιδιαίτερα στις μεγάλες διαδρομές μιας και δεν καταπονούνται ιδιαίτερα τα γόνατα.
Στο σύνολο το νέο Kawasaki Ultra αποτελεί μία ολοκληρωμένη πρόταση που στοχεύει να ικανοποιήσει πλήρως τόσο τους χομπίστες όσο και τους απαιτητικούς αγωνιζόμενους. Φωτ.:KMC