Λίγο πιο βαρύ από 10 κιλά είναι το καπάκι του SX-R 1500 πράγμα που σημαίνει ότι στο άνω μέρος του σκάφους υπάρχει περισσότερο βάρος απ’όσο θα έπρεπε. Αν δεν θέλει κάποιος να επενδύσει σε ένα καινούργιο καπάκι που θα μειώσει το συνολικό βάρος του σκάφους μπορεί κάλλιστα να αρχίσει το “σφάξιμο”. Θα μειώσει το ολικό βάρος μεν, θα διαφοροποιήσει ελαφρώς και την κατανομή των μαζών ωστόσο, δεν θα αυξήσει την παροχή φρέσκου αέρα μέσα στο μηχανοστάσιο. Από την άλλη βέβαια θα διατηρήσει το πορτοφόλι του ακέραιο χωρίς να δώσει δεκάρα. Το πόσο βάρος χάνει κανείς από την συγκεκριμένη εγχείρηση δεν έχει ανακοινωθεί.