Tech Info


ΕπόμενεςΠροηγούμενες

H Ιαπωνική εταιρεία SE Speedmagic χρησιμοποιούσε διαφορετικές λεπίδες/πτερύγια στην γάστρα του ταχύτατου Shotaro Kokubun και αφιέρωσε αρκετό χρόνο για να καταλήξει σε ποιο σετ θα χρησιμοποιήσει και σε ποια θέση θα τοποθετηθούν για τις συνθήκες (νερό και άνοση) των νερών της λίμνης Havasu. Σημειωτέων δε ότι ο Kokubun χρησιμοποιεί γάστρα 2.5 της Bullett.

Πλαϊνά πτερύγια έβαλε και η Bullett στη γάστρα 2.5 SX-R που είναι διαφορετικά σε μέγεθος και σχήμα από τα αντίστοιχα του ανταγωνισμού. Άλλωστε ας μην ξεχνάμε ότι οι οδηγοί που χρησιμοποιούσαν Bullett γάστρες δεν χρησιμοποιούσαν πίσω sponsons. Τα εικονιζόμενα τοποθετήθηκαν στη γάστρα του Jeremy Porret.

Διαφορετική σε σχεδίαση, σχήμα και θέση στο πίσω μέρος της γάστρας η εισαγωγή νερού στο τούνελ της γάστρας Rickter. Φέτος ο Rick Roy σχεδίασε νέο intake grate φτιαγμένο από μαύρο carbon. Καμία σύγκριση με το μέγεθος της Ιαπωνικής Bun.

Ο λόγος γίνεται για την εισαγωγή νερού στο τούνελ της τουρμπίνας της Ιαπωνικής γάστρας Bun Freestyle. Προσέξτε τόσο το μέγεθος όσο και το πλάτος της. Το δε intake grate… βγάζει μάτια. Μοναδικό σε σχεδίαση και στήριξη. Από τις πιο ιδιότροπες εισαγωγές που εθεάθησαν φέτος στους Τελικούς του Παγκοσμίου.

Σύμφωνα με τα αποκλειστικά στοιχεία που συλλέξαμε από το επιτελείο των Ιαπώνων τεχνικών που παραβρέθηκαν στην πανευρωπαϊκή παρουσία των νέων WaveRunner του 2017, το νέο ΕΧ διαθέτει νέα τουρμπίνα διαμέτρου 143.8mm και αρκετά κοντό βήμα στο impeller που είναι 12,1/14,1 μοιρών. Τα στοιχεία μας δόθηκαν από την Jet Porda και η φωτογραφία από την Kommander Industries.

Στο εικονιζόμενο X-2 έχει τοποθετηθεί η στεγνή εξάτμιση της Factory Pipe που αρχικά σχεδιάστηκε για το SXi750 Pro. Αν κάποιος έχει εργαστεί πάνω σε Χ-2 γνωρίζει πόσο δύσκολο είναι να βάλει κανείς χέρι στο μηχανοστάσιο πόσο μάλιστα για την συγκεκριμένη εξάτμιση.

Είναι μία από τις πέντε τουρμπίνες που δοκιμάζει αυτή την εβδομάδα η Kommander στο καινούργιο της όρθιο που είναι γάστρα K1R με μοτέρ από Yamaha TR-1 εφοδιασμένο με turbo. Πέντες τουρμπίνες με διαφορετική διάμετρο και αριθμό πτερυγίων. Φωτ.: Dustin Motzouris

ΕπόμενεςΠροηγούμενες