Tech Info


ΕπόμενεςΠροηγούμενες

Προσέξτε το που και πως κουμπώνει το νέο δαχτυλίδι O-Ring της R&D που σχεδιάστηκε για την τουρμπίνα τωνYamaha με στόχο να μειώσει το φαινόμενο του cavitation (για αυτό ονομάζεται cavitation fighter pump sleeve) και να ενισχύσει τις επιδόσεις στην επιτάχυνση και την τελική ταχύτητα. Κουμπώνει σε όλα τα SVHO από το 2014+ και είναι ήδη διαθέσιμο με κωδικό Pt. # 132-80160. Φωτ.: R&D

Για τα τρικύλινδρα μοτέρ της Kawasaki επίσημα δεν έχουν φτιαχτεί εξατμίσεις είτε αν προορίζονται για γάστρα SX-R ή για X-2. Να όμως που κάποιοι κάνουν μεμονωμένες προσπάθειες όπως οι μικρές εταιρίες στην Ιαπωνία. Στις ΗΠΑ μόνο ο Flores και η Kommander Industries έχουν κάνει παρόμοιες προσπάθειες. Φωτ.:Hiroshi Kaneko

Ιδού τα πτερύγια της Kommander Industries που άλλαξαν σε σχεδίαση και διαστάσεις και τοποθετήθηκαν σε άλλη θέση στη γάστρα των σκαφών της Kommander. Κατασκευασμένα από μασίφ αλουμίνιο που πιάνουν διαφορετικά πάνω στο bond flange της γάστρας. Να λοιπόν που αλλάζουν τα δεδομένα και ρυθμίζεται πλέον η γάστρα με διαφορετικό τρόπο για πιο άμεση απόκριση. Τα ίδια sponsons δοκιμάζουμε εξονυχιστικά τα ίδια sponsons σε γάστρα Kawasaki SX-R.

H Ιαπωνική εταιρεία SE Speedmagic χρησιμοποιούσε διαφορετικές λεπίδες/πτερύγια στην γάστρα του ταχύτατου Shotaro Kokubun και αφιέρωσε αρκετό χρόνο για να καταλήξει σε ποιο σετ θα χρησιμοποιήσει και σε ποια θέση θα τοποθετηθούν για τις συνθήκες (νερό και άνοση) των νερών της λίμνης Havasu. Σημειωτέων δε ότι ο Kokubun χρησιμοποιεί γάστρα 2.5 της Bullett.

Πλαϊνά πτερύγια έβαλε και η Bullett στη γάστρα 2.5 SX-R που είναι διαφορετικά σε μέγεθος και σχήμα από τα αντίστοιχα του ανταγωνισμού. Άλλωστε ας μην ξεχνάμε ότι οι οδηγοί που χρησιμοποιούσαν Bullett γάστρες δεν χρησιμοποιούσαν πίσω sponsons. Τα εικονιζόμενα τοποθετήθηκαν στη γάστρα του Jeremy Porret.

Διαφορετική σε σχεδίαση, σχήμα και θέση στο πίσω μέρος της γάστρας η εισαγωγή νερού στο τούνελ της γάστρας Rickter. Φέτος ο Rick Roy σχεδίασε νέο intake grate φτιαγμένο από μαύρο carbon. Καμία σύγκριση με το μέγεθος της Ιαπωνικής Bun.

Ο λόγος γίνεται για την εισαγωγή νερού στο τούνελ της τουρμπίνας της Ιαπωνικής γάστρας Bun Freestyle. Προσέξτε τόσο το μέγεθος όσο και το πλάτος της. Το δε intake grate… βγάζει μάτια. Μοναδικό σε σχεδίαση και στήριξη. Από τις πιο ιδιότροπες εισαγωγές που εθεάθησαν φέτος στους Τελικούς του Παγκοσμίου.

ΕπόμενεςΠροηγούμενες