Tech Info


ΕπόμενεςΠροηγούμενες

Ιδού τα πτερύγια της Kommander Industries που άλλαξαν σε σχεδίαση και διαστάσεις και τοποθετήθηκαν σε άλλη θέση στη γάστρα των σκαφών της Kommander. Κατασκευασμένα από μασίφ αλουμίνιο που πιάνουν διαφορετικά πάνω στο bond flange της γάστρας. Να λοιπόν που αλλάζουν τα δεδομένα και ρυθμίζεται πλέον η γάστρα με διαφορετικό τρόπο για πιο άμεση απόκριση. Τα ίδια sponsons δοκιμάζουμε εξονυχιστικά τα ίδια sponsons σε γάστρα Kawasaki SX-R.

H Ιαπωνική εταιρεία SE Speedmagic χρησιμοποιούσε διαφορετικές λεπίδες/πτερύγια στην γάστρα του ταχύτατου Shotaro Kokubun και αφιέρωσε αρκετό χρόνο για να καταλήξει σε ποιο σετ θα χρησιμοποιήσει και σε ποια θέση θα τοποθετηθούν για τις συνθήκες (νερό και άνοση) των νερών της λίμνης Havasu. Σημειωτέων δε ότι ο Kokubun χρησιμοποιεί γάστρα 2.5 της Bullett.

Πλαϊνά πτερύγια έβαλε και η Bullett στη γάστρα 2.5 SX-R που είναι διαφορετικά σε μέγεθος και σχήμα από τα αντίστοιχα του ανταγωνισμού. Άλλωστε ας μην ξεχνάμε ότι οι οδηγοί που χρησιμοποιούσαν Bullett γάστρες δεν χρησιμοποιούσαν πίσω sponsons. Τα εικονιζόμενα τοποθετήθηκαν στη γάστρα του Jeremy Porret.

Διαφορετική σε σχεδίαση, σχήμα και θέση στο πίσω μέρος της γάστρας η εισαγωγή νερού στο τούνελ της γάστρας Rickter. Φέτος ο Rick Roy σχεδίασε νέο intake grate φτιαγμένο από μαύρο carbon. Καμία σύγκριση με το μέγεθος της Ιαπωνικής Bun.

Ο λόγος γίνεται για την εισαγωγή νερού στο τούνελ της τουρμπίνας της Ιαπωνικής γάστρας Bun Freestyle. Προσέξτε τόσο το μέγεθος όσο και το πλάτος της. Το δε intake grate… βγάζει μάτια. Μοναδικό σε σχεδίαση και στήριξη. Από τις πιο ιδιότροπες εισαγωγές που εθεάθησαν φέτος στους Τελικούς του Παγκοσμίου.

Σύμφωνα με τα αποκλειστικά στοιχεία που συλλέξαμε από το επιτελείο των Ιαπώνων τεχνικών που παραβρέθηκαν στην πανευρωπαϊκή παρουσία των νέων WaveRunner του 2017, το νέο ΕΧ διαθέτει νέα τουρμπίνα διαμέτρου 143.8mm και αρκετά κοντό βήμα στο impeller που είναι 12,1/14,1 μοιρών. Τα στοιχεία μας δόθηκαν από την Jet Porda και η φωτογραφία από την Kommander Industries.

Στο εικονιζόμενο X-2 έχει τοποθετηθεί η στεγνή εξάτμιση της Factory Pipe που αρχικά σχεδιάστηκε για το SXi750 Pro. Αν κάποιος έχει εργαστεί πάνω σε Χ-2 γνωρίζει πόσο δύσκολο είναι να βάλει κανείς χέρι στο μηχανοστάσιο πόσο μάλιστα για την συγκεκριμένη εξάτμιση.

ΕπόμενεςΠροηγούμενες