Tech Info


Προηγούμενες

Και ο λόγος γίνεται για τα impeller που χρησιμοποιούνται στην κατηγορία Pro Stock. Ένα σωστά τροποποιημένο impeller όπως της φωτογραφίας σε συνδυασμό με ένα Intake Grate της R&D εξαφανίζουν τα φαινόμενα της σπηλαίωσης/πατινάρισμα (κοινώς cavitation) που δημιουργούνται όταν αλλάξει κανείς το πρόγραμμα στην ECU. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι δύο μεγάλες ομάδες αγόρασαν ένα σωρό από τα νέα Intake Grate της R&D λίγες ημέρες πριν τους Τελικούς του Παγκοσμίου.

Αυτό είναι ένα από τα πράγματα που αλλάζει 100% στα καινούργια Yamaha του 2018. Η ECU έχει νέο σχήμα καθώς και όλες οι φισέτες της πλεξούδας των ηλεκτρικών που κουμπώνουν σε αυτή. Οπότε ότι ECU κι αν έχει επαναπρογραμματίσει κανείς μέχρι και το 2017 θα πρέπει να ξέρει ότι δεν γίνεται να την κουμπώσει σε ένα νέο σκάφος.

Περισσότερα από είκοσι intercooler έχουν αντικατασταθεί σε Kawasaki Ultra στο κατάστημα Champions με ανοξείδωτα που είναι μακράν πιο ανθεκτικά στην ηλεκτρόλυση καθώς και στην διάβρωση από το αλμυρό νερό της θάλασσας. Θα μπορούσε κανείς να το αντικαταστήσει ακόμη και σε καινούργιο σκάφος για να ενισχυθούν οι επιδόσεις του συνόλου καθώς επίσης και η αξιοπιστία.

Πόσο καλό όπως μπορεί να είναι όταν διατηρεί μικρή την παροχή αέρα και περιορισμένη με τόσες κούρμπες. Για να γνωρίζει κανείς πόσο καλά αποδίδει ένα φίλτρο αέρα, όποιας εταιρείας κι αν είναι θα πρέπει να ξέρει αν έχει μετρηθεί σε μηχάνημα Flowbench ή ακόμη και στο δυναμόμετρο.

Το αρχικό σχόλιο για το εικονιζόμενο συμβάν ήταν “ Another entry for the crash landings book” από τον Carlos Del Valle. Και ιδού η απάντηση του Gyorgy Kasza που αν μη τι άλλο έχει δοκιμάσει πολλά εξαρτήματα “ Not the intake grate shit. The cooper in the hull weak. You must use nut on the bolt. If you use stronger grate the crash bigger.”

Πρόκειται για την μεγάλη οπή που βρίσκεται κάτω από το σύστημα των ρουλεμάν του άξονα μετάδοσης, η οποία συμβάλει στην γρήγορη αποστράγγιση του νερού από το χώρο του μηχανοστασίου. Κατά αυτό τον τρόπο είτε όταν εισέρθει νερό σε αυτό από λάθος χειρισμό ή κατά το πλύσιμο του μοτέρ, το νερό διαφεύγει με ευκολία. Από την άλλη πλευρά θα πρέπει κανείς να τοποθετήσει κάποιο σπογγώδες υλικό όταν εκτελεί το σέρβις του κινητήρα διότι αν πέσει κάποιο καρυδάκι, σφικτήρας, ή βίδα είναι πιθανό να διαφύγει μέσα από αυτή την οπή και θα είναι πολύ δύσκολο να επανέρθει ξανά στο μηχανοστάσιο.

Στις αρχές του Φεβρουαρίου ο Dean Charier που αποτελεί επίσημος συνεργάτης της Yamaha USA καθώς και τη βιτρίνα της εταιρείας στους αγώνες jet ski ανακοίνωσε τη δυσαρέσκεια του για άλλη μία χρονιά για τα clutch του Supercharger των Yamaha και του νέου σκάφους; GP1800. Παραμένει λοιπόν ένα πρόβλημα που δεν έχει λυθεί από την εταιρεία. Από το ίδιο πρόβλημα έμεινε και ο Nicolas Rius στον αγώνα του Mark Hahn 300 έπειτα από μόλις ένα γύρο (10 μίλια). Φωτ.: Dean Charier

Προηγούμενες