Tech Info


Προηγούμενες

Το αρχικό σχόλιο για το εικονιζόμενο συμβάν ήταν “ Another entry for the crash landings book” από τον Carlos Del Valle. Και ιδού η απάντηση του Gyorgy Kasza που αν μη τι άλλο έχει δοκιμάσει πολλά εξαρτήματα “ Not the intake grate shit. The cooper in the hull weak. You must use nut on the bolt. If you use stronger grate the crash bigger.”

Πρόκειται για την μεγάλη οπή που βρίσκεται κάτω από το σύστημα των ρουλεμάν του άξονα μετάδοσης, η οποία συμβάλει στην γρήγορη αποστράγγιση του νερού από το χώρο του μηχανοστασίου. Κατά αυτό τον τρόπο είτε όταν εισέρθει νερό σε αυτό από λάθος χειρισμό ή κατά το πλύσιμο του μοτέρ, το νερό διαφεύγει με ευκολία. Από την άλλη πλευρά θα πρέπει κανείς να τοποθετήσει κάποιο σπογγώδες υλικό όταν εκτελεί το σέρβις του κινητήρα διότι αν πέσει κάποιο καρυδάκι, σφικτήρας, ή βίδα είναι πιθανό να διαφύγει μέσα από αυτή την οπή και θα είναι πολύ δύσκολο να επανέρθει ξανά στο μηχανοστάσιο.

Στις αρχές του Φεβρουαρίου ο Dean Charier που αποτελεί επίσημος συνεργάτης της Yamaha USA καθώς και τη βιτρίνα της εταιρείας στους αγώνες jet ski ανακοίνωσε τη δυσαρέσκεια του για άλλη μία χρονιά για τα clutch του Supercharger των Yamaha και του νέου σκάφους; GP1800. Παραμένει λοιπόν ένα πρόβλημα που δεν έχει λυθεί από την εταιρεία. Από το ίδιο πρόβλημα έμεινε και ο Nicolas Rius στον αγώνα του Mark Hahn 300 έπειτα από μόλις ένα γύρο (10 μίλια). Φωτ.: Dean Charier

Προσέξτε το που και πως κουμπώνει το νέο δαχτυλίδι O-Ring της R&D που σχεδιάστηκε για την τουρμπίνα τωνYamaha με στόχο να μειώσει το φαινόμενο του cavitation (για αυτό ονομάζεται cavitation fighter pump sleeve) και να ενισχύσει τις επιδόσεις στην επιτάχυνση και την τελική ταχύτητα. Κουμπώνει σε όλα τα SVHO από το 2014+ και είναι ήδη διαθέσιμο με κωδικό Pt. # 132-80160. Φωτ.: R&D

Για τα τρικύλινδρα μοτέρ της Kawasaki επίσημα δεν έχουν φτιαχτεί εξατμίσεις είτε αν προορίζονται για γάστρα SX-R ή για X-2. Να όμως που κάποιοι κάνουν μεμονωμένες προσπάθειες όπως οι μικρές εταιρίες στην Ιαπωνία. Στις ΗΠΑ μόνο ο Flores και η Kommander Industries έχουν κάνει παρόμοιες προσπάθειες. Φωτ.:Hiroshi Kaneko

Ιδού τα πτερύγια της Kommander Industries που άλλαξαν σε σχεδίαση και διαστάσεις και τοποθετήθηκαν σε άλλη θέση στη γάστρα των σκαφών της Kommander. Κατασκευασμένα από μασίφ αλουμίνιο που πιάνουν διαφορετικά πάνω στο bond flange της γάστρας. Να λοιπόν που αλλάζουν τα δεδομένα και ρυθμίζεται πλέον η γάστρα με διαφορετικό τρόπο για πιο άμεση απόκριση. Τα ίδια sponsons δοκιμάζουμε εξονυχιστικά τα ίδια sponsons σε γάστρα Kawasaki SX-R.

H Ιαπωνική εταιρεία SE Speedmagic χρησιμοποιούσε διαφορετικές λεπίδες/πτερύγια στην γάστρα του ταχύτατου Shotaro Kokubun και αφιέρωσε αρκετό χρόνο για να καταλήξει σε ποιο σετ θα χρησιμοποιήσει και σε ποια θέση θα τοποθετηθούν για τις συνθήκες (νερό και άνοση) των νερών της λίμνης Havasu. Σημειωτέων δε ότι ο Kokubun χρησιμοποιεί γάστρα 2.5 της Bullett.

Προηγούμενες