Tech Info


Προηγούμενες

Μεταποιήσεις κάθε είδους και σε κάθε μορφή κάνουν οι αναβάτες/βελτιωτές προκειμένου να βρουν περισσότερη πρόσφυση και καλύτερο κράτημα ενισχύοντας παράλληλα την καλή αίσθηση σε μια aftermarket γάστρα. Ιδού τα μεταποιημένα sponsons της Prowatercraft Racing όπως χρησιμοποιεί και έχει τοποθετήσει σε νευραλγικό σημείο ο James Wilson για να βελτιώσει το στρίψιμο και το κράτημα της γάστρας Trinity στο τρικύλινδρο SX-R του.

Οι κανονισμοί στην Ιαπωνία κάνουν υποχρεωτική τη χρήση του waterbox του κατασκευαστή σε όλες τις κατηγορίες των αγώνων. Είτε πρόκειται για την Pro Runabout Open, είτε για την Pro Ski Open ή ακόμη και του Freestyle το σκάφος πρέπει να διατηρεί τον σιγαστήρα (waterbox) του κατασκευαστή. Αυτό λοιπόν κάνει πολύ δύσκολη τη ζωή των βελτιωτών ακόμη και στις περιπτώσεις των σκαφών του Freestyle όπως διαπιστώνει κανείς στην φωτογραφία.

Να και κάποιος που προσπαθεί να στήσει κάτι το εντελώς διαφορετικό χρησιμοποιώντας όλο και περισσότερο τα περιφερειακά του κατασκευαστή. Τοποθέτησε λοιπόν σε ένα μοτέρ SuperJet μία εξάτμιση από Blaster και όπως αναφέρει οι διαφορές είναι μεγάλες. Ωστόσο, ο δοκιμαστής Peter Mclougklin χρησιμοποιεί τη δική του γάστρα που φέρει την έξοδο της εξάτμισης από την αριστερή πλευρά πράγμα που διευκολύνει στο σύνολο το όλο set up.

Ακόμη και οι aftermarket ενισχυμένοι άξονες των Supercharger των Yamaha σπάνε. Δεν αναφέρουμε ποιας εταιρείας είναι ο εικονιζόμενος άξονας ωστόσο, μία ομάδα είχε τέσσερις κομμένους στο ίδιο ακριβώς σημείο. Παραμένει ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία που πρέπει να επανασχεδιάσει και βελτιώσει η Yamaha.

Και ο λόγος γίνεται για τα impeller που χρησιμοποιούνται στην κατηγορία Pro Stock. Ένα σωστά τροποποιημένο impeller όπως της φωτογραφίας σε συνδυασμό με ένα Intake Grate της R&D εξαφανίζουν τα φαινόμενα της σπηλαίωσης/πατινάρισμα (κοινώς cavitation) που δημιουργούνται όταν αλλάξει κανείς το πρόγραμμα στην ECU. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι δύο μεγάλες ομάδες αγόρασαν ένα σωρό από τα νέα Intake Grate της R&D λίγες ημέρες πριν τους Τελικούς του Παγκοσμίου.

Αυτό είναι ένα από τα πράγματα που αλλάζει 100% στα καινούργια Yamaha του 2018. Η ECU έχει νέο σχήμα καθώς και όλες οι φισέτες της πλεξούδας των ηλεκτρικών που κουμπώνουν σε αυτή. Οπότε ότι ECU κι αν έχει επαναπρογραμματίσει κανείς μέχρι και το 2017 θα πρέπει να ξέρει ότι δεν γίνεται να την κουμπώσει σε ένα νέο σκάφος.

Περισσότερα από είκοσι intercooler έχουν αντικατασταθεί σε Kawasaki Ultra στο κατάστημα Champions με ανοξείδωτα που είναι μακράν πιο ανθεκτικά στην ηλεκτρόλυση καθώς και στην διάβρωση από το αλμυρό νερό της θάλασσας. Θα μπορούσε κανείς να το αντικαταστήσει ακόμη και σε καινούργιο σκάφος για να ενισχυθούν οι επιδόσεις του συνόλου καθώς επίσης και η αξιοπιστία.

Προηγούμενες