fghfghAbout
fghhNews
hRace Calendar
hfgfgRace News
fghfgTech Info
hghRace tests
hghTouring
hghTests
hghPWC History
hghFeatures
hghAegean Crossing
hghVintage Jet Ski
fghSecond Hand
gfhRentals
ghfghLinks
hghGallery
hghContact
arrowhome
map

GO...
 
21/04/2018 08:22
News

ΕπόμενεςΠροηγούμενες

Κατασκευασμένα στην Ασία και μάλιστα με πολύ μεράκι. Η εταιρεία που τα φτιάχνει ισχυρίζεται ότι το βάρος του deck μαζί με το καπάκι φθάνουν περίπου τα 17-18 κιλά. Αρκεί να θυμίσουμε ότι το καπάκι του κατασκευαστή από μόνο του ζυγίζει περίπου 10 κιλά. Τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί ωστόσο, σύντομα θα πραγματοποιηθούν οι πρώτες δοκιμές ενός σκάφους με όλο τον ελαφρωμένο εξοπλισμό και μάλιστα με εντελώς νορμάλ μοτέρ και μετάδοση. Ακούγεται ενδιαφέρον…

Ολοκαίνουργιο χωρίς να έχει τεθεί σε λειτουργία ποτέ παρόλο ότι είναι μοντέλο του 1994. Στολίδι μιας ξεχωριστής εποχής κι ένα σκάφος που αποτελεί αληθινό «σχολείο» για όποιον θέλει να ασχοληθεί μελλοντικά με όρθιο jet ski. Η τιμή του είναι στα 4000ευρώ. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μέσω e-mail στο Jetskiworld.gr

Επιδείξεις με το νέο Flyride και γενικά με ότι πετούσε έκανε η Zapata Racing στην Lake Havasu City, AZ. Και πιο συγκεκριμένα στην τοποθεσία Sara Park που συχνάζουν πολλοί ποδηλάτες. Ανάμεσα στους τελευταίους ήταν και ο άνθρωπος «κλειδί» της R&D, Bill Chapin που μάλιστα δέχθηκε να φωτογραφηθεί από τον ντόπιο φωτογράφο Ken Gallagher μαζί με τον Zapata.

Για Kawasaki SX-R. Κι όπως διακρίνεται από την εικόνα διαθέτει προσαρμοσμένο και αυτόματο trim system για τις στροφές. Για το τελευταίο αξίζει να σημειωθεί ότι ίσως δεν είναι αναγκαίο για το συγκεκριμένο όρθιο ωστόσο, η SE αποτελεί μία εταιρεία που «ψάχνει» τις καλές επιδόσεις εκτός κι αν το έχουν φορέσει δοκιμαστικά από το μοντέλο που είχε ήδη σχεδιάσει η εταιρεία για το STX-15F.

Άλλο σώμα εισαγωγής, διαφορετικοί πολλαπλασιαστές, άλλη κεντρική μονάδα και πολλά καλώδια θα βάλουν τους χρήστες σε πολλές ώρες εργασίας για να κουμπώσουν και να ρυθμίσουν όλα τα παρελκόμενα στο νέο μοτέρ της Kawasaki. Μήπως υπάρχουν και πιο εύκολες επιλογές;

Νέα μπάρα τιμονιού μηδέν μοιρών που κουμπώνει στο σύστημα διεύθυνσης της RRP κερδίζει τις εντυπώσεις με την fat bar σχεδίασή της καθώς και τα μεγαλύτερα καβαλέτα του συστήματος διεύθυνσης. Είναι ήδη διαθέσιμη από την RRP και κουμπώνει στα τιμόνια της εταιρείας, τα απλά και τα μασίφ.

Τα εικονιζόμενα προϊόντα είχαν παρουσιαστεί αποκλειστικά από το Jetskiworld.gr πριν από μερικά χρόνια. Το καπάκι της κεφαλής είναι σχεδιασμένο για το μοτέρ Rotax 1503 που ταιριάζει στα 155/215/260. Στα βασικά χαρακτηριστικά του συμπεριλαμβάνεται ότι αποτρέπει τις πίπες από το να πετάγονται κι επιπλέον το καπάκι του κατασκευαστή εμφανίζει σκουριές όταν το σκάφος λειτουργεί σε θαλασσινό νερό. Το εικονιζόμενο κατασκευάζεται στην Αυστραλία από αλουμίνιο Τ6 6061 που είναι ιδιαίτερα ανθεκτικό. Υπάρχουν διαθέσιμα 9 καπάκια σε απλή κι όχι ανοδιωμένη έκδοση και το κόστος τους (το καθένα) ανέρχεται στα 250 δολάρια ενώ οι τάπες του λαδιού κοστίζουν 100 δολάρια. Συνιστάται η ανοδίωσή τους ή η βαφή τους πριν τοποθετηθούν. Η ποιότητα των εικονιζόμενων αξεσουάρ είναι υπεράνω κάθε κριτικής. Περισσότερες πληροφορίες στο Sydney Sea-Doo ή στο Jetskiworld.gr

ΕπόμενεςΠροηγούμενες