Akropolis Jet Raid 2013: Λουτράκι-Ναύπακτο-Γαλαξίδι - Αποκλειστικό

Akropolis Jet Raid 2013: Λουτράκι-Ναύπακτο-Γαλαξίδι

Pastorello και Μαλούχος στην κορυφή

Ο Pastorello κυριάρχησε στην Γενική κατάταξη και ο Μαλούχος παραμένει ο πρώτος Έλληνας στον διεθνή αγώνα του Akropolis Jet Raid.

 

Κείμενο: Βασίλης Μωραΐτης

Φωτ.:www.jetskiworld.gr

 

Δεν είναι αυτοί που νομίζουν η πιστεύουν ότι οι αγώνες Offshore/Endurance αποτελούν την επιλογή αυτών που θέλουν να ξεφύγουν από την επικινδυνότητα των αγώνων Κλειστής Πίστα. Και όμως αυτό το σκεπτικό είναι λανθασμένο μιας και πρώτος απ’όλους ο Jean-Bruno Pastorello μας είπε στην αποκλειστική συνέντευξή του ότι οι αγώνες Offshore θέλουν μεγάλη προσοχή.

 

Η δεύτερη ημέρα του Akropolis Jet Raid ήταν σε γενικές γραμμές επίπονη για όλους τους αναβάτες λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών. Οι ισχυροί άνεμοι που έφταναν τα 6 μποφόρ σε συνδυασμό με τα πονηρά κύματα έκαναν δύσκολη την ζωή των οδηγών του Akropolis Jet Raid. Μπροστά βρισκόταν στην αρχή ο Sammy Pajalin με τον Jean-Bruno Pastorello αλλά στη συνέχεια ο Φιλανδός αναβάτης είχε κάποια προβλήματα με την μπαταρία του σκάφους για δεύτερη συνεχή ημέρα και έχασε επαφή με το GPS του και στη συνέχεια αναγκάστηκε να οδηγεί με την… μαντική. Την καρό σημαία στο πρώτο σκέλος της ημέρας πήρε ο Pastorello μπροστά από τον Vinceudeau και τον Chessier που πήγε τελικά μέχρι την γέφυρα της Πάτρας μιας και χάλασε επίσης το GPS του. Παρόλο ότι ο Cherici έφτανε στην ουσία δεύτερος έμεινε από βενζίνη και είχε ήδη χρησιμοποιήσει το ρεζερβουάρ των 10λίτρων ενώ επιπλέον είχε κάποιο πρόβλημα διαρροής νερού και η γάστρα του είχε γίνει βαρίδι με αποτέλεσμα να πάρει βαθμούς ποινής. Έμεινε και ο Pajalin από μπαταρία, για δεύτερη φορά ενώ το δίδυμο Vidal/Lebas έχασαν το μπιτόνι βενζίνης και δέχτηκαν βαθμούς ποινής. Ο Άκης Μαλούχος ήταν μεν ο πρώτος Έλληνας στον τερματισμό του σκέλους αλλά είχε πρόβλημα με τον καρπό του που είχε χτυπήσει από την προηγούμενη ημέρα. Με αποτέλεσμα να αναλάβει το επιτελείο του τον ανεφοδιασμό του σκάφους για την συνέχεια του αγώνα αργότερα το απόγευμα. Στο τέλος του πρωινού ετάπ τερμάτισαν όλοι οι Έλληνες αναβάτες. Ο Γερμανός Pazler έμεινε από μοτέρ κοντά στο Ιρέο και βρήκε αραλίκι στην λίμνη.

 

Το σκέλος του αγώνα κλειστής πίστας ακυρώθηκε και ο αγώνας  συνεχίστηκε το απόγευμα με πορεία προς το Γαλαξίδι. Εκεί έφτασε πρώτος ο Pastorello με υψηλή τελική ταχύτητα χωρίς να μπορεί να πιάσει κανείς τον ασύλληπτο ρυθμό του. Πέντε νίκες στα πέντε σκέλη ο Pastorello ωστόσο το θετικό νέο ήταν ότι ο Μαλούχος τερμάτισε 11ος, που είναι μία καλή θέση με βάση το σε τι κατάσταση βρισκόταν. Τρίτος ήταν ο Vidal ενώ την 5η θέση συμπλήρωσε ο Tottewitz. Το επιτελείο του Pastorello είχε να συντηρήσει όχι μόνο τα σκάφη της ομάδας αλλά και να επισκευάσει το σκασμένο λάστιχο στο mini-van της ομάδας.

 

Οι νωχελικοί ρυθμοί της ζωής στο μαγευτικό Γαλαξίδι μάγεψαν τους ξένους αναβάτες που άρχισαν να ηρεμούν κατά την διάρκεια του απογεύματος και να ξεχνούν την κούραση των δύο πρώτων ημερών. Στο καφέ-μπαρ Αιολίδα βρήκαν καταφύγιο για όλο το απόγευμα όπου απόλαυσαν την θέα και το μοναδικό σέρβις του καταστήματος τόσο στο φαγητό όσο και τα ποτά. Το συνιστάμε ανεπιφύλακτα για όσους βρεθούν στην περιοχή. 

 

O Alain Martin από την Κορσική ξεκίνησε με ATV από το Λουτράκι φορώντας στολή και σωσίβιο, έφτασε στη Ναύπακτο, έριξε το ρυμουλκούμενο μέχρι στιγμής σκάφος του και τερμάτισε 10ος το απόγευμα. Το ποια είναι απόφαση των κριτών για αυτό αναμένεται στο τέλος της ημέρας. Σημειωτέων δε ότι προσπάθησε να ξεκινήσει για το Γαλαξίδι και έμεινε ξανά. Προβλήματα είχε ξανά και ο Pajalin και παίζεται για το πώς θα συνεχίσει την επόμενη ημέρα.

 

Σκληρός ο αγώνας το Akropolis Jet Raid και όλοι κατάλαβαν ότι θάλασσα απαιτεί σεβασμό. Ακόμη και ο έμπειρος Pastorello χρησιμοποίησε όλη την εμπειρία και την μαστοριά του για να κάνει οικονομία στα καύσιμα χωρίς να μείνει από ταχύτητα για να καταφέρει να κερδίσει και τα δύο σκέλη της ημέρας.

Κεντρικός υποστηρικτήςε του αγώνα Akropolis Jet Raid 2013 είναι η Autovision.

 

Επίσημα αποτελέσματα

General Classification

1.J-B Pastorello-France

2.E.Giannini-France

3.P.Mosselman-Luxemburg

4.B.Vincendeau-France

5.Conhnen/Jorissen-Luxemburg

6.M.Cherici-Corsica

7.A.Malouchos-Creece

8.B.Fabrice-France

9.Vidal/Lebas-France

10Berengni/Natali-France

11.D.Chessier-France

12.S.Pajalin-Finland

13.Axel/Robert Tottenwitz-Germany

14.A.Martin-Corsica

15.P.Dias-Portugal

16.Panousis/Iliopoulos-Greece

17.S.Tsounakis-Greece

18.G.Vassilakis-Greece

19.T.Pazler-Germany

20.GStankiewic-Sweden

21.P.Herve-France

 

F1 Class

1.J-B Pastorello-France

2.E.Gianini-France

3.B.Vincendeau-France

4.M.Cherici-Corsica

5.A.Malouchos-Greece

6.B.Fabrice-France

7.D,Chessier-France

8.S.Pajalin-Finland

9.A.Martin-Corsica

10.P.Dias-Portugal

11.S.Tsounakis-Gtreece

12.T.Pazler-Germany

13.G.Stankiewic-Sweden

14.P.Herve-France

 

F2 Class

1.Mosslman couple-Luxemburg

2.Conhen/Jorinsen-Luxemburg

3.Vidal/Lebas-Frnace

4.Barenghi/Natali-France

5.R/A Tottenwitz-Germany

6.Panousis/Iliopoulos-Greece

 

 

 


Team Pastorello στην Ναύπακτο.

Phillipe Herve στην Ναύπακτο.

David Chessier


Σε προβλήματα.

Rainer Conhen στον τερματισμό.

Μαλούχος ο μαχητής.