Bullett Racing V-2 WideBoy SX-R – Παγκόσμια Αποκλειστικότητα

Bullett Racing V-2 WideBoy SX-R – Παγκόσμια Αποκλειστικότητα

Πραγματική σφαίρα

Δοκιμάζουμε την τελευταία έκδοση γάστρας που έχει σχεδιάσει η Bullett Racing για το SX-R εφοδιασμένη με στοκ μοτέρ. Είναι τελικά τόσο καλή;

 

Κείμενο:Βασίλης Μωραΐτης

Test rider:Βασίλης Μωραΐτης

Φωτ.:www.jetskiworld.gr

 

Η εταιρεία Bullett Racing δεν είναι καινούργια στο χώρο των personal watercraft craft. Από την δεκαετία του ’90 σχεδιάζει και κατασκευάζει γάστρες και body parts ως αξεσουάρ αλλά και για λογαριασμό κάποιων εταιρειών ή κατασκευαστών. Είχα την αποκλειστική ευκαιρία να δοκιμάσω όλες τις εκδόσεις των aftermarket γαστρών που έχει σχεδιάσει εδώ και τρία χρόνια για το SX-R –Gen1, Gen2 και V-2 WideBoy- που όλες ήταν εφοδιασμένες με τρικύλινδρο μοτέρ της Kawasaki. Φέτος, εκτός από το σκάφος του Brice Lopez δοκίμασα επιπλέον την νέα γάστρα V-2 WideBoy της εταιρείας που ήταν εξοπλισμένη με όλα τα νορμάλ πράγματα (κινητήρα, μετάδοση, ηλεκτρικά, κ.λ.π.) ενός Kawasaki. Το αποτέλεσμα ήταν κάτι παραπάνω από εκπληκτικό.

 

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά της V2 Wideboy

Βασικά η συγκεκριμένη γάστρα δεν είναι διαφορετική από την Gen2 με μόνη διαφορά ότι φοράει ένα πιο κοντό –κατά 75mm- ride plate και πρόσθετες επιμηκύνσεις (μήκους 20mm) στο πίσω μέρος της γάστρας. Το ride plate έγινε αναγκαστικά πιο κοντό μιας και στο γρήγορο πλανάρισμα της γάστρας έπαιξαν σημαντικό ρόλο οι νέες προσθήκες. Αν χρησιμοποιούνταν το παλιό, μακρύτερο ride plate το σκάφος θα έπεφτε περισσότερο στη μύτη του που θα έκοβε ταχύτητα στις επιδόσεις της γάστρας. Η γάστρα διαθέτει τα ίδια, ανάποδης φοράς παρατροπίδια που ενισχύουν το κράτημα στις στροφές και την ευστάθεια στην ευθεία. Το πάτωμα του deck είναι πιο φαρδύ κατά 3 ίντσες στο εμπρός μέρος του και κατά 2 ίντσες στο πίσω. Επιπλέον, η γάστρας διατίθεται με το ελαφρύ (σχεδόν 6kg ελαφρύτερο από του κατασκευαστή) καπάκι της Bullett Racing που φέρει περισσότερους αεραγωγούς.

 

Είναι μία γρήγορη γάστρα

Συνήθως η ανάγκη για την σχεδίαση και την κατασκευή μίας βελτιωμένης γάστρας είναι το ότι η γάστρας ενός κατασκευαστή φθάνει στο όριό της και αρχίζει να μην συμπεριφέρεται τόσο καλά (κράτημα και ευστάθεια) όταν το μοτέρ της γίνεται ολοένα και πιο ισχυρό. Βέβαια από την άλλη πλευρά μπορεί κανείς να βάλει ένα νορμάλ μοτέρ σε μία γάστρα που συμπεριφέρεται άψογα στις υψηλότερες ταχύτητες και να αποδίδει πολύ χειρότερα κάτω από νορμάλ συνθήκες. Το σίγουρο είναι ότι η V-2 γάστρα της Bullett Racing δεν ανήκει σε αυτή την περίπτωση.

 

Το πρώτο στοιχείο που παρατήρησα όταν επιβιβάστηκα πάνω στο σκάφος ήταν ελαφριά αίσθηση που μου έδινε η όλη κατασκευή. Ήταν απίστευτο όταν άμεσα το σύγκρινα στο μυαλό μου με ένα ελαφρυμένο Pro Stock SX-R. Αυτή η ελαφριά αίσθηση ήταν και ο λόγος που κρατούσε ελαφρώς πιο ανασηκωμένη την μύτη του σκάφους όταν κινιόμουν σχεδόν στο ρελαντί. Από την άλλη το συγκεκριμένο SX-R επιτάχυνε σαφώς πιο γρήγορα και άμεσα από οποιοδήποτε άλλο εντελώς στοκ SX-R.

 

Ωστόσο, δεν είναι μόνο η ταχύτητα που σε συναρπάζει αλλά η μοναδικής συμπεριφορά της γάστρας στις εντολές σου. Το σκάφος μπορούσα να οδηγήσω με μοναδική ακρίβεια στην πίστα του Body Beach σαν να ήταν βοδωμένο πάνω σε ράγιες. Η μύτη δεν ήταν τόσο νευρική όπως είχα παρατηρήσει στην Open τρικύλινδρη έκδοσή του. Είχα πολύ καλύτερο έλεγχο και μπορούσα να επιλέξω καλύτερες γραμμές στο να κινηθώ σε ακρίβεια και πιο γρήγορα στην πίστα. Μόλις έθετα το σκάφος υπό κλίση το διατηρούσα σε κάποια γωνία έχοντας ακόμη το γκάζι ανοιχτό πριν το κλείσω στιγμιαία λίγο πριν φτάσω στο μπαλόνι και επανερχόμουν σε αυτό πιο άμεσα. Είναι ένα μοναδικό συναίσθημα το μπορείς να παραμείνεις στο γκάζι σε πιο οριακές συνθήκες. Επίσης το “δάγκωμα” της γάστρας στην επιφάνεια του νερού είναι πολύ πιο καλό και ενισχύει το κράτημα του συνόλου στις στροφές ακόμη και όταν την φορτώνεις άμεσα με τέρμα γκάζι. Κατά αυτό τον τρόπο μπορείς να πιέζεις περισσότερο τον κινητήρα και τον εαυτό σου ως οδηγό αφού οι βάσεις (δηλαδή η συνολική συμπεριφορά της γάστρας) είναι τόσο καλές. Σαν αποτέλεσμα θα μπορείς να επωφεληθείς στο μέλλον περισσότερο την χρήση ενός βελτιωμένου κινητήρα.

 

Είναι λογικό ότι οι άμεσα ενδιαφερόμενοι θα αναρωτιούνται για το ποιες είναι αυτές οι διαφορές σε νούμερα αν συγκρίνει κάποιος ένα εντελώς νορμάλ SX-R με το γαστράτο-νορμάλ της Bullett Racing. Την απάντηση μας έδωσε ο νεαρός Rusty Gewecke που ανάφερε τα εξείς: “Φυσικά και υπάρχει διαφορά στην τελική ταχύτητα. Η V-2 γάστρα έχει δείξει 50.2mph σταθερά στην οθόνη του radar την στιγμή που όταν είχαμε το νορμάλ Kawasaki μετρημένο ήταν στα 46-47mph.” Ένας από τους ανθρώπους που οδήγησε το σκάφος μας και έμεινε κατενθουσιασμένος ήταν ο πρώην εργοστασιακός αναβάτης της Kawasaki, Victor Sheldon. Έγραψε αρκετούς γύρους στην πίστα και του άρεσε φοβερά η συμπεριφορά της γάστρας.

 

Να την αγοράσω?

Γνωρίζουμε ήδη ότι από το 2012 η Kawasaki σταμάτησε να βγάζει από την γραμμή παραγωγής σαν ολοκληρωμένο σκάφος το SX-R που σημαίνει ότι δεν περιμένουμε να δούμε ένα καινούργιο μοντέλο στο μέλλον. Αν κάποιος λοιπόν θέλει να αναβαθμίσει τις επιδόσεις του νορμάλ SX-R του χωρίς να επέμβει καθόλου στον κινητήρα και την μετάδοση τότε η λύση της Bullett Racing ακούγεται αρκετά δελεαστική, εφόσον ενισχύει την τελική ταχύτητα, την επιτάχυνση και συνολικά τις επιδόσεις του συνόλου. Συμφέρει ακόμη περισσότερο και σε αυτόν που θέλει να αποκτήσει ένα καλό όρθιο σκάφος έχοντας ήδη αγοράσει ένα μεταχειρισμένο SX-R για να πάρει όλη τα νορμάλ περιφερειακά. Το σίγουρο είναι ότι βάζει κανείς καλύτερες βάσεις για μία καλή μελλοντική καριέρα στους αγώνες έχοντας ήδη προπονηθεί με μία σπέσιαλ γάστρα.