Minoru Kanamori #600 Factory Team Kawasaki Jet Ski Ultra 300X - Παγκόσμια Αποκλειστικότητα

Minoru Kanamori #600 Factory Team Kawasaki Jet Ski Ultra 300X

Εργοστασιακή υπόθεση

Η εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki συμμετείχε στην κατηγορία Pro Stock Runabout με δύο αναβάτες και ο Minoru Kanamori τερμάτισε τρίτος. Οδηγήσαμε αποκλειστικά το αγωνιστικό του Ultra.

 

Κείμενο:Βασίλης Μωραΐτης

Test Rider:Βασίλης Μωραΐτης

Φωτ.:www.jetskiworld.gr

 

Τα τελευταία χρόνια η εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki USA ήταν αρκετά άτυχη στους Τελικούς του Παγκοσμίου των personal watercraft ιδίως στην κατηγορία Pro Runabout Open, ωστόσο φέτος η εταιρεία που έχει ιδρύσει αυτό το σπορ επένδυσε περισσότερο στην κατηγορία Pro Stock Runabout. Ο λόγος είναι απλός. Ήθελε να επιτύχει στους αγώνες του Σαββατοκύριακου με αποτέλεσμα να αυξήσει τις πωλήσεις του την Δευτέρα έχοντας αναλογιστεί το Αμερικάνικο γνωμικό που λέει “Ότι κερδίζει την Κυριακή πουλάει την Δευτέρα”. Ο Minoru Kanamori πέρα από αθλητής είναι και αναβάτης Έρευνας και Εξέλιξης που εργάζεται στην Kawasaki εδώ και πολλά χρόνια (βλέπε σχετικό άρθρο στην αγγλική ενότητα Features). Ο δημοφιλής Γιαπωνέζος εργάστηκε προσεκτικά πάνω στο νέο μοτέρ της Kawasaki για να ελευθερώσει την κρυμμένη ισχύ χωρίς να επηρεάσει αρνητικά την αξιοπιστία του συνόλου.

 

Η σημαντικότερη αλλαγή πέρα από τις μετατροπές που αναφέρονται παρακάτω στον πίνακα είναι η προσεγμένη εργασία που έχει πραγματοποιηθείς στην stock ECU της Mitsubishi. Πιο συγκεκριμένα έχει αποσυνδεθεί ο περιορισμός της ταχύτητας και έχουν αλλάξει οι χάρτες της τροφοδοσίας και του χρονισμού ανάφλεξης. Αυτό είναι μία πολύ σημαντική εργασία που αν γίνει σωστά η επιτυχία είναι μεγάλη, πόσο μάλιστα όταν ο Kanamori χρησιμοποιούσε το νορμάλ σύστημα ψύξης.

 

On board

Η εργονομία στο Ultra του Kanamori δεν απέχει πολύ από την συνηθισμένη του μοντέλου παραγωγής αφού χρησιμοποιεί την σέλα του κατασκευαστή αλλά την τιμονιέρα της SE για λόγους ασφάλειας και αξιοπιστίας. Ιδιαίτερα πρακτικά ήταν τα νέα πατάκια της Jettrim που είχαν νευρώσεις σε συγκεκριμένα σημεία.

 

Το κράτημα του δεν ήταν κοφτερό σαν μαχαίρι αλλά προοδευτικό και ακριβές. Η επιτάχυνση του είχε αναβαθμιστεί σε μεγάλο βαθμό και το σκάφος τραβούσε ισχυρότερα στις μεσαίες στροφές και είχε μεγαλύτερη διάρκεια στα ψηλά. Στο σύνολο η απόδοσή του ήταν πολύ καλύτερη από ένα απλό Ultra 300X. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Ιάπωνα οδηγού η τελική ταχύτητα το σκάφους άγγιζε τα 73mph και το σκάφος έπιανε καλύτερα νερά στις κυματώσεις συνθήκες ή τις συνθήκες του αγώνα.

 

Το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό για τον Minoru Kanamori που είχε να τρέξει σε αγώνα Runabout από το 2003 όταν είχε κάνει το ντεμπούτο του με το τετράχρονο STX-12F πουσαρισμένο σε 15F και Supercharged. Δεν γνωρίζουμε να ο Kanamori δοκίμαζε κάποια αναβαθμισμένη έκδοση του κινητήρα ή αν δοκίμαζε κάποια νέα parts στο εσωτερικό του. Ωστόσο ήταν μοναδική επιτυχία ο τερματισμός στην 1-3 θέση των δύο Kawasaki ανάμεσα στον στόλο των RXP-X που συμμετείχαν στην κατηγορία.

 

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Stock Kawasaki Ultra 300X

Reprogrammed ECU with approximately 6ο advance timing and different fuel tables.

Stock cooling system

Stock impeller polished, with thinner blades.

TBM ride plate

Riva Racing sponsons

Stock intake grate modified

SE steering system

Jettrim gunwhale mats

Jettrim Rear seat cover

Top Speed:73mph on GPS

 

Team sponsors: Team Kawasaki, Monster Energy, Arai, Slippery, Jettrim Design Factory.  

 










Χίλια ευχαριστώ Minoru.

Στο βάθρο με το 300X.