Williams 285 Jet Rib με Kawasaki μοτέρ - Παγκόσμια Αποκλειστικότητα

Williams 285 Jet Rib με Kawasaki μοτέρ - Παγκόσμια Αποκλειστικότητα

Ξεφορτωθείτε το αρχαϊκό μοτέρ της 2-Stroke International και αποκτείστε Γιαπωνέζικη καρδιά.

 

Κείμενο: Βασίλης Μωραΐτης

Φωτ.:www.jetskiworld.gr

 

Το πρόβλημα είναι γνωστό εδώ και χρόνια και ο λόγος γίνεται για το παλιομοδίτικό δίχρονο τρικύλινδρο κινητήρα που διαθέτει το φουσκωτό jet, Williams 285. Πρόκειται για τον κινητήρα 690L-70 της Αμερικάνικης εταιρείας 2-Stroke International, που είχε την έδρα της στην South Carolina. Μία εταιρεία που ακόμη και η Williams θέλει απεγνωσμένα να ξεχάσει ή μάλλον να ξεγράψει παντελώς από την μνήμη της. Κι αυτό γιατί έχει αποδειχτεί ότι μόνο είναι προβληματικός –ιδίως στα ηλεκτρικά του- αλλά και δύσκολο να βρει κανείς τρόπο για την συντήρησή του. Κυβισμός στα 690cc, με εισαγωγή χωρίς reed valve, και ηλεκτρικά που διαθέτουν πολλαπλασιαστές και πίπες από MSD και ECU από Triumph.

 

Ένα τέτοιο σκάφος κατέληξε στο κατάστημα Champions (τηλ.:210-9405623) στην καρδιά της Αθήνας για επισκευή και το επιτελείο του Άκη Μαλούχου προσπάθησε επί τρεις συνεχόμενες εβδομάδες να αναστήσει τον νεκρό μοτέρ του που δεν έλεγε να δουλέψει σωστά. Τα ανύπαρκτα ανταλλακτικά καθώς και οποιοδήποτε workshop manual ανάγκασε την επιστράτευση εκτάκτων μέτρων.

 

Πιο συγκεκριμένα αφαιρέθηκε πλήρως ο κινητήρας και το κουτί των ηλεκτρικών της Αμερικάνικης εταιρείας και τοποθετήθηκε ένας δικύλινδρος κινητήρας από Kawasaki κομπλέ μαζί με τα ηλεκτρικά του. Επιπλέον, ταιριάστηκαν τα κόμπλερ άξονα/μοτέρ και επιπλέον τοποθετήθηκε ένα μεγαλύτερο waterbox με το κατάλληλο κολάρο σιλικόνης για να ενισχυθεί η ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.

 

Το αποτέλεσμα; Απλά, μοναδικό. Και οι επιδόσεις του; Εκπληκτικές. Άριστο στην επιτάχυνση, εύκολο στην οδήγηση, καλό στους ελιγμούς και κανένας απολύτως διχασμός σε όλη την κλίμακα των στροφών. Η τελική του ταχύτητα άγγιξε τα 88χλμ./ώρα με δύο άτομα. Πέραν αυτού αν θέλει κανείς κάτι παραπάνω στην ισχύ η γκάμα των δίχρονων Kawasaki διαθέτει πλούσια αξεσουάρ για την αύξηση των επιδόσεων.  Βέβαια το σημαντικότερο όλων είναι ότι με το νέο μοτέρ υπάρχει μεγαλύτερη αξιοπιστία και πλήρες σέρβις σε οποιαδήποτε στιγμή χάρη στα ανταλλακτικά της Kawasaki. Η μετατροπή αξίζει τα λεφτά της αν αναλογιστεί κανείς το αρχικό κόστος του σκάφους με το "αρχαίο" δίχρονο μοτέρ.  Ήδη ο Μαλούχος σκέφτεται στον επόμενο πελάτη να τοποθετήσει μία PJS εξάτμιση... και 46άρια καρμπιρατέρ.

 

Champions

Λ.Αμφιθέας 9

Ν.Σμύρνη

Τηλ.:9405623

Web:www.championsjetski.com

E-mail:malouchos@yahoo.com