Gary Hart’s: Kawasaki triple-cylinder SX-R Παγκόσμια αποκλειστικότητα

Gary Hart’s: Kawasaki triple-cylinder SX-R

Το μέλλον των νορμάλ SX-R

Προσεγμένο στην όλη του την κατασκευή το νορμάλ τρικύλινδρο SX-R του Gary Hart που προετοιμάστηκε από την Kommander Industries αποτελεί ίσως το μέλλον των τρικύλινδρων SX-R που δεν έβγαλε ποτέ στην παραγωγή η Kawasaki.

 

Κείμενο:Vasilis Moraitis

Test rider :Vasilis Moraitis

Φωτ.:www.jetskiworld.gr

 

Ο πυρετός των τρικύλινδρων ξεκίνησε από πέρυσι συγκεκριμένα από τους Τελικούς του Παγκοσμίου. Μπορεί μεν ο Rob Flores (βλέπε δοκιμή του σκάφους του στην ενότητα Race Tests) να είχε πρωτοπορήσει εδώ και χρόνια στο συγκεκριμένο εγχείρημα, ωστόσο ο δεύτερος που τον ακολούθησε ήταν ο Chris MacClugage όταν εμφανίστηκε πέρυσι στην Pro Ski με την γάστρα και το σκάφος της Bullett Racing γνωρίζοντας προφανώς κάτι εκ των έσω για τους κανονισμούς της IJSBA. Ο γνωστός και καταξιωμένος βελτιωτής στο χώρο των personal watercraft Steve Webster ιδιοκτήτης της Kommander Industries ασχολήθηκε εκτενώς πάνω στο θέμα των τρικύλινδρων σε άμεση συνεργασία με την Kawasaki USA που του έδωσε το πράσινο φως για την χρήση του δυναμόμετρου στις εγκαταστάσεις της.

 

Το εικονιζόμενο σκάφος φτιάχτηκε από καινούργιο για τον Gary Hart τον ιδιοκτήτη της Jettrim και αποτελεί ένα πραγματικό κόσμημα. Στην ουσία ο Webster τοποθέτησε ένα νορμάλ μοτέρ ενός τρικύλινδρου Kawasaki στην γάστρα ενός stock, ολοκαίνουργιου σκάφους με στόχο να φτιάξει ένα ισχυρότερο σε ισχύ σκάφος για τον Hart που συνάμα θα παρέμεινε αξιόπιστο και οικονομικό στην χρήση του. Το μόνο που αλλάχθηκε στον κινητήρα ήταν η κεφαλή και αυτό για να γίνει ελαφρώς πιο σπιρτάτος ο κινητήρας στις χαμηλές σ.α.λ.

 

Τα περιφερειακά είναι στημένα κυρίως πάνω στο στυλ οδήγησης του Hart μιας και διακρίνεται η πλήρης τιμονιέρα της RRP ενώ στο deck έχουν τοποθετηθεί ρέλια (rail caps) και μπροστινό κάλυπτρο (dash cover) της Jettrim από ανθρακόνημα και φυσικά όλα τα πατάκια προέρχονται από την Jettrim σε ασορτί χρωματισμούς. Η γάστρα διαθέτει scoop της Skat-trak, plate της Bullett Racing και μπροστινά sponsons της 3DR. Η δε μετάδοση προέρχεται όλη από την Skat-trak καθώς επίσης το impeller.

 

Η δοκιμή

Το συγκεκριμένο σκάφος δεν είναι ένα αγωνιστικό σκάφος ωστόσο το οδηγείς με ευκολία και αν τύχη να βρεθείς σε πίστα θα κάνεις αρκετούς να αναρωτιούνται με τις επιδόσεις του. Ο κινητήρας του είναι αθόρυβος στην λειτουργία του αλλά με το που θα χουφτώσεις το γκάζι αυτό επιταχύνει χωρίς δισταγμό, όχι απότομα αλλά γραμμικά χωρίς να χάνει η γάστρα την επαφή της με το νερό εφόσον το έξτρα βάρος παίζει σημαντικό ρόλο στην ευστάθεια του συνόλου. Η κατανομή των μαζών είναι άριστη και άμεσα αντιλαμβάνεσαι ότι μπορείς να το οδηγήσεις σαν ένα βελτιωμένο δικύλινδρο SX-R. Στην ευθεία η μεγαλύτερη τελική του ταχύτητα γίνεται αισθητή αλλά αυτό που σε κερδίζει περισσότερο είναι η σταθερότητά του.

 

Στις  στροφές το πλαγιάζεις άφοβα και χουφτώνεις το γκάζι για να έχεις μία γρήγορη και καλή έξοδο χωρίς να γλιστρήσει το πίσω μέρος της γάστρας. Είναι εκπληκτικό το πόσο σαφή και καλή είναι η γεωμετρία του ή μάλλον το καλό στήσιμο της γάστρας. Η τιμονιέρα έχει ελαφρώς πιο γρήγορη γεωμετρία μιας και στήθηκε στα μέτρα του Hart αλλά και πάλι μπορεί να συγχωρέσει τα τυχόν λάθη σου. Το σκάφος του Hart αποτελεί ένα πραγματικό παιγνίδι που όταν μπεις στην πίστα το χαίρεσαι σε τέτοιο βαθμό που δεν θέλεις να το αποχωριστείς. Τα πόδια σου δεν χάνουν την επαφή τους με το αντιολισθητικό πατάκι της Jettrim πόσο μάλιστα που το συγκεκριμένο πατάκι είχε και κατάλληλες γωνίες και εσοχές για να ενισχύει την πρόσφυση στην οριακή οδήγηση και κλίσεις.

 

Να το αγοράσω;

Αναμφισβήτητα το συγκεκριμένο πακέτοαποτελεί το μέλλον των SX-R μια ιδέα που θα μπορούσε να υλοποιήσει εξίσου η Kawasaki. Έπειτα από 37 χρόνια ιστορία στο χώρο των Ορθίων Jet Ski η Kawasaki έβαλε τέλος στην παραγωγή τους ενώ κάλλιστα θα μπορούσε να τα διαθέτει έστω για αγωνιστική και μόνο χρήση. Να λοιπόν ο Steve Webster έχει έτοιμη την συνταγή και η τιμή του είναι λογική αν σκεφτεί κανείς σε τι κόπο (και έξοδα) θα μπει αν ξεκινήσει να το φτιάξει μόνος του. Στην χώρας μας είναι εφικτό να αποκτήσει κανείς ένα τέτοιο SX-R της Kommander Industries μέσω του καταστήματος Champions (τηλ.:210-9405623) που συνεργάζεται στενά με την εταιρεία και τον Steve Webster.

 

Gary Hart’s: Kawasaki Triple cylinder SX-R

Engine

Kawasaki STX-1100 OEM crankshaft with Stock pistons

Stock bore and stroke

Kawasaki OEM crankcases

Displacement: 1100cc

Kommander Ind billet cylinder head with 30cc domes

Compression:150psi

Base gasket thickness: stock.

OEM exhaust system modified with Kommander Industries Exhaust Routing kit tubing.

Stock intake manifold

Stock reed valves

Stock carburetors

Stock  fuel pick up

Fuel: pump gas

Hot Products USA flame arrestors

Cooling lines in: 1 lines=> one ½ to the manifold,

Cooling lines out: 1 from the head to hull, and 1 from the pipe to hull.

Electrical

Stock CDI and Coils Kommander Ind. Electric Box conversion

Kawasaki stock flywheel

NGK BR9ES Spark Plugs

Pump and driveline

Skat-Trak 145mm, 12 vain Magnum One-off Pump w/10mm Setback

Skat-Trak originally 14-19  three blade, stainless-steel Swirl Impeller

Skat-Trak drop nozzle

Kommander Ind Driveline Billet couplers

Reduction nozzle: 80mm

Steering nozzle: 85mm

Hull and Handling components

Stock Hood

Jettrim carbon rail caps

Jettrim Gunwale pad covers with lifters

UMI Racing billet aluminium by-pass fittings

Jettrim carbon dash cover

Bullet ride plate

Skat-Trak intake grate

3DR Front sponsons

SE gas tap

Steering assembly
RRP
handlepole with carbon reinforcement on tubes.
Kommander Ind chin pad with Jettrim cover
Modified Stock hood

UMI Racing 4 degrees handlebar

RRP turn plate and sub plate

ODi grips

OEM trigger throttle lever
Estimated power:130+

Top speed: 58mph

 

Team Sponsors

Jettrim, Kommander Ind.

Η αποστολή στις ΗΠΑ και τους Τελικούς του Παγκοσμίου δεν θα ήταν δυνατή χωρίς την συμβολή των παρακάτω εταιρειών και φίλων:

Champions: Ιδιοκτήτης Άκης Μαλούχος

Λ.Αμφιθέας 17, Π.Φάληρο

Web:www.championsjetski.com

Τηλ.:210-940 5623

 

Halaris Bikes Center: Ιδιοκτήτης Γιώργος Χάλαρης

Δωδεκανήσου 67 και 61, Πειραιάς

Web:www.halarisbikescenter.gr

Web:www.track-day.gr

Τηλ.:210-422 0333, 210-421 0002-3

 

Ιχθυοπωλείο Δουράμπεης από το 1932

Ράλλης Δουράμπεης

Τατοΐου 112, Νέα Κηφισιά

Τηλ.:210-620 1007

 

ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΕΕ (Επίσημη αντιπροσωπεία Yamaha)

Μαριλένα Δογάνη Communication & PR Manager/Yamaha

Κύριλλος 19300, Ασπρόπυργος

Web:www.yamaha-motor.gr

Τηλ.:801-11-926242

 


Άρτια η κατασκευή του συνόλου.

Προσέξτε το πατάκι της Jettrim.

Μοναδική εμπειρία.

Ο Gary Hart με τα παιγνίδια του