Brice Lopez's #4: Bullett Racing Gen2 triple SX-R 2011 - Παγκόσμια Αποκλειστικότητα

Brice Lopez’s #4: Bullett Racing Gen2 triple SX-R 2011 - Παγκόσμια Αποκλειστικότητα

Εκτελεστής εκκινήσεων

Η συγκεκριμένη γάστρα, Gen2 της Bullett Racing, κέρδισε την GP Ski και ανέβηκε στο βάθρο της Pro Ski και επιπλέον σάρωσε τις εκκινήσεις και στις δυο κατηγορίες. Αυτές οι επιτυχίες δεν βασίζονται μόνο στην τύχη.

 

Κείμενο:Βασίλης Μωραΐτης

Test rider:Βασίλης Μωραΐτης

Φωτ.:www.jetskiworld.gr

 

Ο Γάλλος Παγκόσμιος Πρωταθλητής (Pro Ski και GP Ski στο παρελθόν) Brice Lopez ήρθε ξανά στους Τελικούς του Παγκοσμίου της IJSBA το 2011 έπειτα από ένα χρόνο αποχής. Φέτος, η συμμετοχή του πραγματοποιήθηκε κυρίως στην εμπλοκή της TechOneRacing και της Bullett Racing που προετοίμασαν ένα τρικύλινδρο SX-R εφοδιασμένο με την Gen 2 (δεύτερης γενιάς) γάστρα της Bullett Racing. Το πακέτο ήταν εκρηκτικό μιας και ο Lopez αποτελεί έναν από τους αναβάτες που έχει φοβερή αντοχή στις κυματώδεις συνθήκες και πολύ καλό στυλ οδήγησης.

 

Από πλευράς κινητήρα το τρικύλινδρο μοτέρ της Kawasaki προήλθε από το εργαστήριο του Rob Flores που είναι ο πρωτοπόρος στο χώρο των τρικύλινδρων μονοθέσιων (διαβάστε το αντίστοιχο άρθρο για το σκάφος του που οδηγήσαμε αποκλειστικά πέρυσι και δημοσιεύτηκε στην ενότητα Race Tests). Σύμφωνα με τον Rusty Geweke της Bullett Racing, ο Flores έχει εργαστεί πολλές ώρες στο δυναμόμετρο για να τελειοποιήσει την καμπύλη ισχύος καθώς επίσης την αξιοπιστία του συνόλου. Ωστόσο το συγκεκριμένο μοτέρ δεν ήταν εφοδιασμένο με την εργοστασιακή ECU που χρησιμοποιεί ο Flores στο δικό του αγωνιστικό SX-R.

 

Bullett Racing Gen2 hull

Έχει γίνει μεγάλος ντόρος φέτος για την συγκεκριμένη γάστρα και έχουν ακουστεί θετικές και αρνητικές δηλώσεις από αρκετούς κορυφαίους αναβάτες. Η συγκεκριμένη γάστρα παρουσιάστηκε πριν από ένα χρόνο και το ντεμπούτο της έκανε ο Chris MacClugage μιας και ήταν ο μόνος που γνώριζε την αλλαγή των κανονισμών στην Pro Ski που έγινε την τελευταία στιγμή. Η γάστρα διαθέτει πιο βαθιά λούκια και τα εξωτερικά φέρουν διαφορετικές γωνίες. Στο πίσω μέρος έχουν σηκωθεί τα εξωτερικά λούκια, και φέρουν διαφορετικό σχήμα. Επιπλέον, έχει επιμηκυνθεί το λούκι της εισαγωγής προς της τουρμπίνα περίπου δυόμισι ίντσες και η κεντρική καρίνα φέρει εντελώς διαφορετική σχεδίαση. Τέλος, η τουρμπίνα έχει τοποθετηθεί πιο πίσω σε σύγκριση με την νορμάλ γάστρα της Kawasaki.

 

Η νέα γάστρα, Gen2, κάνει αναγκαστική την χρήση ενός καινούργιου scoop που είναι σχεδιασμένο από την Bullett Racing και τοποθετείται μαζί με το αλουμινένιο pump shoe. Η γάστρα συνοδεύεται από το ride plate και το ελαφρύ καπάκι της Bullett Racing.

 

Bullett Racing Gen2 hull feature:

*Gen2 hull incorporates longer pump intake track

*Gen2 hull utilizes Bullett Racing aluminum pump shoe and specifically designed intake grate

*Unique keel design and deeper strakes

*The rear end is lifted approximately by one inch

*Lean in style that creates faster corner speeds and better hook up

*Gen 2 hull offers all of the standard features of the Gen1 hull as listed on Copenhaver’s #83 SX-R.

 

Ώρα για δράση

Πολλά είναι τα ερωτηματικά που έχουν βγει στον αέρα σχετικά με την Gen2 γάστρα της Bullett Racing. Η ιδιόμορφη σχεδίασή της καθιστά μοναδικά τα χαρακτηριστικά της πλεύσης τόσο στην ευθεία όσο και κατά το πλασάρισμά του στην στροφή σε σύγκριση με την γάστρα του κατασκευαστή καθώς και την Gen1. Βασικό της ατού είναι η επιτάχυνση και ο τρόπος που καταφέρνει να τροφοδοτήσει την τουρμπίνα φθάνοντας γρήγορα στο σωστό πλανάρισμα. Βέβαια η γάστρα εμφανίζει αναπηδήσεις στην ευθεία ενώ η εκκεντρική σχεδίαση της καρίνας κάνει πιο δύσκολο το πλασάρισμά της στην στροφή. Με λίγα λόγια η γάστρα δείχνει να τραβάει αριστερά-δεξιά την στιγμή που αφήνεις στιγμιαία το γκάζι για να πλασαριστείς στην στροφή. Τουλάχιστον αυτό διαπίστωσα στα δύο διαφορετικά Gen2 SX-R που οδήγησα την ίδια ημέρα. Δεν αποκλείω βέβαια το γεγονός ότι είναι πιθανό να χρειάζεται κανείς περισσότερο χρόνο για να εξοικειωθεί μαζί της μιας και κάποια πράγματα έχουν να κάνουν και με το στυλ οδήγησης του αναβάτη. Ο κινητήρας του σκάφους ήταν ισχυρός και συνάμα γραμμικός χωρίς να σε κουράζει. Κι αυτό είναι το βασικό χαρακτηριστικό των τρικύλινδρων SX-R.

 

Συζήτησα με αρκετούς αναβάτες για αυτή την γάστρα καθώς και με τον Dardillat που κέρδισε την κατηγορία GP Ski. Όλοι τους εκτός από τον Rob Flores είχαν τους ενδοιασμούς τους για την συγκεκριμένη γάστρα όσο καλά και αν τα πήγαν στον αγώνα. Και αυτό ήταν ένα γεγονός που με έβαλε σε σκέψεις.

 

Αποτέλεσμα

Σίγουρα η Gen2 γάστρα της Bullett Racing αποτελεί μία ξεχωριστή επιλογή για όποιον θέλει να ξεφύγει από την γάστρα του κατασκευαστή. Ο Rick Sherker κέρδισε τις εντυπώσεις που πήρε 4 στις 5 εκκινήσεις στις κατηγορίες Pro Ski και GP Ski. Επίσης, ο Tiaso Sousa δεν έφτασε στο βάθρο της Pro Ski απλά από τύχη ούτε ο Valentin Dardillat κέρδισε την GP Ski απλά γιατί είναι καλός οδηγός. Το ίδιο ισχύ και για τον Rob Flores που κέρδισε το Moto1 της GP Ski. Κάτι άλλο συνέβαλε στην επιτυχία αυτών των αναβατών και σίγουρα η γάστρας Gen2 της Bullett Racing είδε πολλές επιτυχίες φέτος. Σίγουρα υπάρχουν τομείς που είναι πιθανό να χρειάζονται βελτίωση και απ’ότι γνωρίζουμε η εταιρεία δεν έχει επαναπαυθεί από τις νίκες της.

 

 

Brice Lopez’s #4: Bullett Racing Gen2 GP Triple  SX-R 2011

Engine

Kawasaki STX-1100 OEM crankshaft with Wiseco pistons

Bore and stroke:N.A.

Kawasaki OEM crankcases

Displacement: 1181cc

Wiseco 84mm pistons & rings

ADA. billet cylinder head with 24cc domes

Compression:170

OEM exhaust system modified with extra tubing.

R&D   intake manifold

VForce 3 reed valves

3 x Novi 48mm carburetors

Cold Fusion fuel pick up

Fuel: 93 octane race gas

Hot Products flame arrestors

Cooling lines in: Qty 3 .500” lines into exhaust manifold

Cooling lines out: 3 from the head to hull, and 1 from the pipe to hull.

Electrical

Advent programmable ignition with OEM coils
Bullett Racing billet aluminum Flywheel

NGK BR9ES Spark Plugs

Kawasaki electric box on carbon Bullett Racing tank mount

Pump and driveline

Skat-Trak 145mm, 12 vain Magnum Pump Setback

Skat-Trak originally 16/24 three blade, stainless-steel Swirl Impeller

Skat-Trak drop nozzle

Billet driveline couplers

Reduction nozzle:83mm

Steering nozzle:88mm

Hull and Handling components

Bullett Racing lightweight Gen 2 hull

Bullett Racing hood

Bullett Racing carbon nose piece

Stich Industries gunwale pad covers with lifters and dash cover

UMI Racing billet aluminium by-pass fittings

Bullett Racing ride plate

Bulett Racing intake grate

OEM gas cap

Steering assembly
RRP handlepole
Craftsman’s Movement chin pad

Star Bars 4 degrees handlebar

RRP turn plate and sub plate
Skat-Trak heavy duty steering cable

Blowsion trim lever
Skat-Trak trim cable

SE trigger throttle lever

ODi grips

Estimated power:180

Top speed: 67+mph

 

Team Sponsors

Bullett Racing, TechOne Racing, Skat-Trak, Hot Products USA, Raceski.com, Scorpion, MaccRacing

Η αποστολή στις ΗΠΑ και τους Τελικούς του Παγκοσμίου δεν θα ήταν δυνατή χωρίς την συμβολή των παρακάτω εταιρειών και φίλων:

 

Champions: Ιδιοκτήτης Άκης Μαλούχος

Λ.Αμφιθέας 17, Π.Φάληρο

Web:www.championsjetski.com

Τηλ.:210-940 5623

 

Halaris Bikes Center: Ιδιοκτήτης Γιώργος Χάλαρης

Δωδεκανήσου 67 και 61, Πειραιάς

Web:www.halarisbikescenter.gr

Web:www.track-day.gr

Τηλ.:210-422 0333, 210-421 0002-3

 

Ιχθυοπωλείο Δουράμπεης από το 1932

Ράλλης Δουράμπεης

Τατοΐου 112, Νέα Κηφισιά

Τηλ.:210-620 1007

 

ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΕΕ (Επίσημη αντιπροσωπεία Yamaha)

Μαριλένα Δογάνη Communication & PR Manager/Yamaha

Κύριλλος 19300, Ασπρόπυργος

Web:www.yamaha-motor.gr

Τηλ.:801-11-926242

 


Η νέα γάστρα πλανάρει πιο γρήγορα.

Έχεις γρήγορη έξοδο στο μπαλόνι.

Το μοτέρ προέρχεται από τον Rob Flores.

Εύκολη πρόσβαση στα ηλεκτρικά.

Αρκετές οι εξωτερικές οπές στο καπάκι.

Καθώς και στο εσωτερικό του.

Προσέξτε το κεντρικό μέρος της γάστρας.

Έντονες οι διαφορές και στο πίσω μέρος.



Το ride plate υπήρχε στο εμπόριο από το 2005.

Tαπετσαρία κατασκευασμένη στα μέτρα του.

Scoop που κόβει την ανάσα και θέτει περιορισμούς.

H μεγάλη εισαγωγή προς την τουρμπίνα.

Προσέξτε το κεντρικό νεύρο και τις σωληνώσεις.

Kαι σπέσιαλ εργαλεία για να κεντράρονται οι κατεργασίες.