Copenhaver’s #83:Bullett Racing Gen1 Triple cylinder SX-R Παγκόσμια Αποκλειστικότητα

Copenhaver’s #83:Bullet Racing Gen1 Triple cylinder SX-R - Παγκόσμια Αποκλειστικότητα

Λογική επιλογή

Ο ισχυρός τρικύλινδρος κινητήρας του Steve Webster μπήκε στην γάστρα πρώτης γενιάς της Bullett Racing. Είναι ένα καλό πακέτο στο σύνολό του για κάποιον που αναζητεί κάτι παραπάνω από την γάστρα του Kawasaki.

 

Κείμενο:Βασίλης Μωραΐτης

Test rider:Βασίλης Μωραΐτης

Φωτ.:www.jetskiworld.gr

 

Ο ιδιοκτήτης της Kommander Industries, Steve Webster έχει επενδύσει ιδιαίτερα στην βελτίωση των τρικύλινδρων μοτέρ της Kawasaki από τον περασμένο Οκτώβριο. Αρχικά εργάστηκε πάνω στο δυναμόμετρο στις εγκαταστάσεις της Kawasaki για να εξελίξει τον κινητήρα των 1100cc σε όλος του το βάθος χρησιμοποιώντας την εξάτμιση του κατασκευαστή. Η διαφορά του συγκεκριμένου σκάφους με το σκάφος #10 που έχει φτιάξει ο Webster είναι ότι το συγκεκριμένο φέρει διαφορετικό set up στην εισαγωγή του μοτέρ και ο λόγος γίνεται για τα side draft καρμπιρατέρ που έχουν τοποθετηθεί στα αντίστοιχα αλουμινένια manifold. Για να επιτευχθεί η συγκεκριμένη διάταξη χρειάστηκε να αλλάξει η τελική σωλήνωση της εξάτμισης, να ανέβει υψηλότερα για να δημιουργηθεί ο κατάλληλος χώρος στην εισαγωγή.

 

Το συγκεκριμένο μοτέρ τοποθετήθηκε σε μία νέα γάστρα, την γάστρα Gen1 (πρώτης γενιάς) της Bullett Racing, ένα προϊόν που είχε παρουσιαστεί πριν από ένα χρόνο. Η συγκεκριμένη γάστρα εξωτερικά δείχνει όμοια με του Kawasaki SX-R, ωστόσο φέρει ενσωματωμένα τα εμπρόσθια sponsons οπότε στις αντίστοιχες θέσεις έχει μεγαλύτερο εσωτερικό όγκο στο μηχανοστάσιο και επιτρέπει την καλύτερη διαχείριση από πλευράς τοποθέτησης εξατμίσεων παντός τύπου. Η γάστρα είναι κατασκευασμένη από fiber glass και διαθέτει ελαφρύ καπάκι για να παρέχει περισσότερο αέρα στο μηχανοστάσιο. Στο σύνολο το βάρος της είναι χαμηλότερο κατά 30 κιλά από του κατασκευαστή. Η ακρίβεια στην κατασκευή είναι μεγάλη μιας και η εταιρεία έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην σχεδίαση και την κατασκευή των καλουπιών. Απαιτούνται περίπου δύο εβδομάδες για την κατασκευή μίας τέτοιας γάστρας και το κόστος της ανέρχεται στα 4.200 δολάρια. Η συγκεκριμένη γάστρα είχε εξοπλιστεί με τα ίδια aftermarket parts για το στήσιμό της γεγονός που έκανε πιο εύκολη την σύγκρισή της με ένα παρόμοιο σκάφος που είχε όμοιο κινητήρα σε γάστρα Kawasaki.

 

Bullett Racing Gen1 hull feature:

*It is 60-70 lbs lighter than stock Kawasaki hull
*Hull is equipped with built in front sponsons

*The hull comes Gel Coated for a strong durable finish

*Dual cooling lines is standard

*Dual duck bill drain system

*Trim cable tube is also standard

*2 1/2” high flow rear exhaust

*Hull is supplied with a fitted lightweight hood and Bullett Racing ride plate

*Hull is equipped with built in rail caps

*Handlepole, gas filler, hood latch, motor mounts, fuel tank and waterbox mounts are pre-drilled for easy installation and assembly

*Hull will accept Kawasaki 750cc, 800cc, 900cc and 1100cc engines

 

Εν δράση

Το πρώτο πράγμα που ένιωσα οδηγώντας το συγκεκριμένο σκάφος ήταν η μεγάλη διαφορά στο βάρος και γενικά πόσο διαφορετικά κάθονταν κάτω από τα πόδια μου. Η ελαφρύτερη γάστρα είχε την τάση να αναπηδάει ελαφρώς στην ευθεία όταν το σκάφος προσπαθούσε να “πιάσει” περισσότερα μίλια στην ταχύτητά του ως αποτέλεσμα χρειαζόταν να χρησιμοποιώ είτε το trim ή να αλλάξω τη θέση του σώματός μου για να το σταθεροποιήσω πριν το πλαγιάσω για την είσοδο στο μπαλόνι. Το σύστημα διεύθυνσης ήταν ακριβές και γρήγορο όχι όμως και απόλυτο για να σε στείλει με το παραμικρό λάθος.

 

Ο κινητήρας του συγκεκριμένου σκάφους ήταν δυνατός στις χαμηλές και μεσαίες στροφές αλλά “άδειαζε” στις υψηλές με λίγα λόγια είχε πιο κοντή κλίμακα ισχύος. Με λίγα λόγια ένιωθες ότι κάτι το κρατάει στα ψηλά και δεν συνεχίζει να προχωράει. Αυτή ήταν και η μόνη έντονη διαφορά μεταξύ των τριών βελτιωμένων μοτέρ του Steve Webster που οδήγησα.

 

Το συγκεκριμένο σκάφος ήταν πολύ εύκολο στην οδήγησή του εφόσον στο σύνολο η γάστρα του ήταν όμοια με του Kawasaki. Ήταν ένα γρήγορο σκάφος, Παγκοσμίου επιπέδου που μπορούσε να σταθεί εύκολα μέσα στη δεκάδα.

 

Αποτέλεσμα

Το βελτιωμένο μοτέρ της Kommander Industries σε συνδυασμό με την Bullett Racing Gen1 γάστρα αποτελούν ένα πολύ καλό συνδυασμό για κάποιον που έχει συνηθίσει μεν την γάστρα της Kawasaki αλλά αναζητεί κάτι περισσότερο από αυτή. Άλλωστε η γάστρα διαθέτει έτοιμες τρύπες για τις βάσεις δικύλινδρου μοτέρ... Έχοντας οδηγήσει πριν από ένα χρόνο το τρικύλινδρο SX-R του Rob Flores είχε μία πολύ καλή βάση για το πόσο σταθερό μπορεί να είναι το σκάφος μιας και ο Flores είχε εργαστεί πολύ πάνω σε αυτό τον τομέα και μου εκμυστηρεύτηκε αρκετά από τα μυστικά του. Είναι εφικτό λοιπόν να βελτιώσει έως και να εξαλείψει τις αναπηδήσεις που εμφανίζει η γάστρα αν σετάρει σωστά την κατανομή των μαζών ή την ρύθμιση της γάστρας. Στο σύνολο για να προετοιμαστεί ένα τέτοιο σκάφος από την Kommander Industries απαιτούνται 3-4 εβδομάδες συμπεριλαμβανομένου την κατασκευή της γάστρας. Πάντως η επιλογή είναι λογική για αυτό το λόγο είδαμε αρκετούς κορυφαίους αναβάτες που προτίμησαν το συγκεκριμένο πακέτο στους Τελικούς του Παγκοσμίου σε σύγκριση με την γάστρα παραγωγής ή την Gen2 της Bullet Racing.

 

Copenhaver #83: Kawasaki Triple cylinder SX-R

Engine

Kawasaki STX-1100 OEM crankshaft with Wiseco pistons

84mm bore and stroke

Kawasaki OEM crankcases

Displacement: 1181cc

Wiseco 84mm pistons & rings

Kommander Industries billet cylinder head with 24cc domes

Compression:195psi

Base gasket thickness:0.090”.

OEM exhaust system modified with extra tubing.

Kommander Industries side draft intake manifold

VForce 3 reed valves

3 x Riva 48mm Bomber carburetors

Cold Fusion fuel pick up

Fuel: MS109 race gas

Kommander Industries flame arrestors

Cooling lines in: Qty 2 .500” lines into exhaust manifold

Cooling lines out: 2 from the head to hull, and 1 from the pipe to hull.

Electrical

Advent programmable ignition with OEM coils

Kawasaki stock flywheel

NGK BR9ES Spark Plugs

Kommander Industries stainless steel electric box mount

Pump and driveline

Skat-Trak 145mm, 12 vain Magnum Pump Setback

Skat-Trak originally 16/22 three blade, stainless-steel Swirl Impeller

Skat-Trak drop nozzle

Kommander Industries Billet driveline couplers

Reduction nozzle:84mm

Steering nozzle:88mm

Hull and Handling components

Bullett Racing lightweight Gen 1 hull

Bullett Racing lightweight hood

Bullett Racing carbon nose piece

Kommander Ind. / Jettrim Gunwale pad covers with lifters

TBM Racing billet aluminium by-pass fittings

TBM Racing ride plate

Skat-Trak intake grate

Komander Ind. billet aluminum gas cap

Steering assembly
RRP
handlepole
Kommander Industries chin pad with Jettrim cover

Star Bar 2 degrees handlebar

Kommander Industries turn plate and sub plate
UMI Racing trim lever

OEM trigger throttle lever

ODi grips

Stock OEM trigger throttle lever
Estimated power:180+

Top speed: 65mph plus

 

Team Sponsors

Kommander Ind., SPY, Jettrim, Hot Products, LG1 Designs, NOVI –TEC.

 

Η αποστολή στις ΗΠΑ και τους Τελικούς του Παγκοσμίου δεν θα ήταν δυνατή χωρίς την συμβολή των παρακάτω εταιρειών και φίλων:

 

Champions: Ιδιοκτήτης Άκης Μαλούχος

Λ.Αμφιθέας 17, Π.Φάληρο

Web:www.championsjetski.com

Τηλ.:210-940 5623

 

Halaris Bikes Center: Ιδιοκτήτης Γιώργος Χάλαρης

Δωδεκανήσου 67 και 61, Πειραιάς

Web:www.halarisbikescenter.gr

Web:www.track-day.gr

Τηλ.:210-422 0333, 210-421 0002-3

 

Ιχθυοπωλείο Δουράμπεης από το 1932

Ράλλης Δουράμπεης

Τατοΐου 112, Νέα Κηφισιά

Τηλ.:210-620 1007

 

ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΕΕ (Επίσημη αντιπροσωπεία Yamaha)

Μαριλένα Δογάνη Communication & PR Manager/Yamaha

Κύριλλος 19300, Ασπρόπυργος

Web:www.yamaha-motor.gr

Τηλ.:801-11-926242

 




Προσεγμένη η διάταξη του μηχανοστασίου.

Ακόμη και τα ηλεκτρικά αφαιρούνται εύκολα.

Collector box για τις ψύξεις.

Τροποποιημένη η εξάτμιση στο εσωτερικό της.


Προσέξτε το φινίρισμα της γάστρας.

Σπέσιαλ και το καπάκι.


Το νέο carbon chin pad της Kommander Ind.

Γάστρα Bullett Gen1 σε "πακέτο" Kommander Ind.