Valentin Dardillat’s #8: Kawasaki stock hull GP Triple cylinder SX-R – Παγκόσμια Αποκλειστικότητα

Valentin Dardillat’s #8: Kawasaki stock hull GP Triple cylinder SX-R – Παγκόσμια Αποκλειστικότητα

Νικηφόρο νορμάλ

Η τροποποιημένη γάστρα της Kawasaki εφοδιασμένη με τρικύλινδρο κινητήρα Kawasaki κατακτάει τον τίτλο στην κατηγορία GP Ski στους Τελικούς του Παγκοσμίου. Τελικά, πόσο καλή είναι η γάστρα του κατασκευαστή;

 

Κείμενο:Βασίλης Μωραΐτης

Test rider: Βασίλης Μωραΐτης

Φωτ.s:www.jetskiworld.gr

 

Η αλήθεια είναι ότι η γάστρα της Kawasaki είναι πολύ καλή περισσότερο μάλιστα απ’ότι θα πίστευε αρχικά ακόμα και ο ίδιος ο κατασκευαστής. Για αυτό το λόγο είδαμε φέτος στους Τελικούς του Παγκοσμίου τον Γάλλο Valentin Dardillat να κερδίζει την κατηγορία GP Ski με το τρικύλινδρο SX-R του αφήνοντας πίσω του όλες τις aftermarket γάστρες. Το σκάφος του ήταν προετοιμασμένο στο σύνολο από τον πατέρα του και μόνο το θυρίδωμα των κάρτερ και των κυλίνδρων είναι πραγματοποιηθεί από την Cobra Watercrafts. Βέβαια η γάστρα τις Kawasaki είχε δεχθεί βελτιώσεις σε συγκεκριμένα σημεία που η οικογένεια Dardillat δεν ήθελε να αποκαλύψει. Το θέμα είναι ότι όταν οδήγησα το σκάφος στην αρχή πίστευα ότι οδηγούσα ένα τρικύλινδρο SX-R με Bullett Racing Gen2 γάστρα και αυτό γιατί η πλεύση και γενικά η συμπεριφορά του σκάφους του Valentin είχε πολλές ομοιότητες με της Αμερικάνικης εταιρείας.

 

Οι μυστικές βελτιώσεις

Μπορεί με η οικογένεια Dardillat να μην μας αποκάλυψε τα μυστικά της βελτιωμένης γάστρας ωστόσο καταγράφηκαν τα εξής: a) η γάστρα είχε ενισχύσεις στο εσωτερικό της από carbon κυρίως κάτω από τον κινητήρα και σε κάποια σημεία στα πλάγια, b) ήταν εφοδιασμένη με εμπρόσθια sponsons, c) με ένα βαριά τροποποιημένο scoop της Skat-Trak και d) ένα ride plate της TBM. Απ΄ότι είδα το εμπρός μέρος της γάστρας είχε μείνει άθικτο.

 

Ο πατέρας του έδεσε τον κινητήρα και γενικά προετοίμασε το συγκεκριμένο σκάφος δίνοντας μεγάλη έμφαση τόσο στην ψύξη όσο και στην κάθε λεπτομέρεια μέσα στο μηχανοστάσιο. Στο σύνολο το όλο σκάφος ήταν προσεγμένο και με πολύ καλό φινίρισμα.

 

Διαφορετικό στην πλεύση

Ποιος θα το πίστευε ότι αυτή η γάστρα συμπεριφέρεται σχεδόν με τον ίδιο τρόπ με την γάστρα Gen2 της Bullett Racing. Η αλήθεια είναι ότι πραγματικά ξαφνιάστηκα. Η ιδιόμορφη σχεδίασή – μάλλον βελτίωσή της- της καθιστά μοναδικά τα χαρακτηριστικά της πλεύσης τόσο στην ευθεία όσο και κατά το πλασάρισμά του στην στροφή σε σύγκριση με την γάστρα του κατασκευαστή καθώς και την Gen1. Βασικό της ατού είναι η επιτάχυνση και ο τρόπος που καταφέρνει να τροφοδοτήσει την τουρμπίνα φθάνοντας γρήγορα στο σωστό πλανάρισμα. Βέβαια η γάστρα εμφανίζει αναπηδήσεις στην ευθεία πιθανόν λόγω στην κατανομή του βάρους και επιπλέον κάνει πιο δύσκολο το πλασάρισμά της στην στροφή. Με λίγα λόγια η γάστρα δείχνει να τραβάει αριστερά-δεξιά την στιγμή που αφήνεις στιγμιαία το γκάζι για να πλασαριστείς στην στροφή. Ωστόσο, αυτό δεν το κάνει στο βαθμό που το κάνει η Bullett, είναι μακράν καλύτερο στην συμπεριφορά του. Τουλάχιστον αυτό διαπίστωσα στα δύο διαφορετικά Gen2 SX-R που οδήγησα την ίδια ημέρα. Δεν αποκλείω βέβαια το γεγονός ότι είναι πιθανό να χρειάζεται κανείς περισσότερο χρόνο για να εξοικειωθεί μαζί της μιας και κάποια πράγματα έχουν να κάνουν και με το στυλ οδήγησης του αναβάτη. Ο κινητήρας του σκάφους ήταν ισχυρός και συνάμα γραμμικός χωρίς να σε κουράζει. Κι αυτό είναι το βασικό χαρακτηριστικό των τρικύλινδρων SX-R. Στις χαμηλές στροφές υπήρχε ένα ελαφρύ μπέρδεμα πιθανότατα λόγω του καιρού και την ρύθμιση των καρμπιρατέρ γεγονός που με προειδοποίησε για αυτό ο Valentin πριν ξεκινήσω την δοκιμή.

 

Κατακλείδα

Έχοντας οδηγήσει τις περισσότερες αν όχι όλες τις γνωστές aftermarket γάστρες των τρικύλινδρων SX-R πιστεύω ότι η συγκεκριμένη γάστρα μπορεί να μην είναι τόσο τέλεια όσο η νορμάλ γάστρα της Kawasaki, ωστόσο ανέβηκε στην πρώτη θέση της κατηγορίας και δεν μπορώ να παραβλέψω αυτό το γεγονός. Αν μη τι άλλο αποδεικνύει ότι οι βελτιώσεις που έγιναν έπιασαν τόπο και είναι ο μόνος οδηγός που το κατάφερε. Να λοιπόν που η stock γάστρα της Kawasaki κέρδισε πάμπολους τίτλους με δικύλινδρο κινητήρα και επιπλέον παίρνει τίτλο και με τρικύλινδρο μοτέρ. Είναι απίστευτο το πόση δουλειά στην κάθε λεπτομέρεια έγινε από την οικογένεια Dardillat που στοχεύει να χρησιμοποιήσει την ίδια γάστρα του χρόνου αφότου πρώτου δοκιμάσει κάποιες επιπλέον βελτιώσεις.

 

Valentin Dardillat’s #8: Kawasaki stock hul GP Triple cylinder SX-R
Engine

Kawasaki STX-1100 OEM crankshaft with Wiseco pistons

Bore and stroke: Not mentioned

Kawasaki OEM crankcases

Displacement:1181cc

Wiseco 84mm pistons & rings

ADA billet cylinder head with 24cc domes

Compression:170

OEM exhaust system modified with extra tubing.

R&D intake manifold

VForce 3 reed valves

3 x Novi 48mm carburetors

Cold Fusion fuel pick up

Fuel: 103 octane race gas

Hot Products flame arrestors

Re-route aluminum exhaust tubing to OEM waterbox
Cooling lines in: Qty 3 .500” lines into exhaust manifold

Cooling lines out: 3 from the head to hull, and 1 from the pipe to hull.

Electrical

Stock Kawasaki ECU

NGK BR9ES Spark Plugs

Kawasaki electric box mount

Pump and driveline

Skat-Trak 145mm, 12 vain Magnum Pump Setback

Skat-Trak originally 16/24 three blade, stainless-steel Swirl Impeller

Skat-Trak drop nozzle

Billet driveline couplers

Reduction nozzle:secret

Steering nozzle:secret

Hull and Handling components

Kawasaki stock hull

Kawasaki stock hood

Blowsion carbon nose piece

Techone Racing Gunwale pad covers with lifters

UMI Racing billet aluminium by-pass fittings

TBM Racing ride plate

OEM gas cap

Steering assembly
RRP handlepole
RRP twin air duct handle pole bracket

RRP chin pad

RRP handlebar

RRP turn plate and sub plate
Skat-Trak heavy duty steering cable

Magura trim lever
Kawasaki throttle lever

ODi grips
Estimated power:180ch

Top speed: 102 km / h

 

Team Sponsors

TechOne Racing, Jetconnection, Cobra watercrafts, Shoei, Spy+, Motul, #0 production, Rule Ride wetsuits.

Η αποστολή στις ΗΠΑ και τους Τελικούς του Παγκοσμίου δεν θα ήταν δυνατή χωρίς την συμβολή των παρακάτω εταιρειών και φίλων:

 

Champions: Ιδιοκτήτης Άκης Μαλούχος

Λ.Αμφιθέας 17, Π.Φάληρο

Web:www.championsjetski.com

Τηλ.:210-940 5623

 

Halaris Bikes Center: Ιδιοκτήτης Γιώργος Χάλαρης

Δωδεκανήσου 67 και 61, Πειραιάς

Web:www.halarisbikescenter.gr

Web:www.track-day.gr

Τηλ.:210-422 0333, 210-421 0002-3

 

Ιχθυοπωλείο Δουράμπεης από το 1932

Ράλλης Δουράμπεης

Τατοΐου 112, Νέα Κηφισιά

Τηλ.:210-620 1007

 

ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΕΕ (Επίσημη αντιπροσωπεία Yamaha)

Μαριλένα Δογάνη Communication & PR Manager/Yamaha

Κύριλλος 19300, Ασπρόπυργος

Web:www.yamaha-motor.gr

Τηλ.:801-11-926242

 














Nορμάλ γάστρα με τίτλο στην GP Ski.

Χίλια ευχαριστώ Valentin.