Dustin Farthing's Kawasaki Supercharged Παγκόσμια Αποκλειστικότητα

Dustin Farthing’s #7: Kawasaki Ultra Supercharged

Το ισχυρότερο Ultra

Κάτω από την εργοστασιακή τέντα της Kawasaki βρισκόταν ο Dustin Farthing για τέταρτη συνεχή χρονιά φέτος. Τυχαίο; Δεν νομίζω…

 

Κείμενο: Βασίλης Μωραΐτης

Φωτ.:www.jetskiworld.gr

 

Ο γνωστός Φλοριντιανός αναβάτης Dustin Farthing ήταν για άλλη μία χρονιά ένας αναβάτης με συμβόλαιο με την Kawasaki τουλάχιστον για τους Τελικούς του Παγκοσμίου. Η εργοστασιακή Green Team ήθελε πάντα ένα δεύτερο οδηγό στην μεγάλη κατηγορία –Pro Runabout Open- και αυτό για να έχει καλυμμένα τα νώτα της σε περίπτωση που κάτι δεν πάει καλά με τον βασικό εργοστασιακό οδηγό της, Craig Warner. Και να… που οι μοίρα τα έφερε θετικά φέτος για τον Farthing που για δύο χρόνια στη σειρά είχε αντιμετωπίσει πολλές ατυχίες και μηχανικές αστοχίες.

 

Το σκάφος του δεν έφερε ουσιαστικές αλλαγές από το περσινό του. Στην ουσία μόνο το Supercharger και η συνδεσμολογία του με το Intercooler έκαναν την μόνη ουσιαστική διαφορά. Το νέο Supercharger έχει υδρόψυκτο το πίσω μέρος του κι αυτό γιατί φέρει δύο ξεχωριστούς ιμάντες στα ράουλα κίνησης του, που ο καθένας έχει περίπου το ίδιο πλάτος με αυτόν του κατασκευαστή (ενώ η εργοστασιακή ομάδα χρησιμοποιεί πιο φαρδιά ράουλα με πιο πλατύ ιμάντα). Οπότε η αυξημένη τριβή αυξάνει αντίστοιχα την θερμοκρασία στον άξονα του charger. Επιπλέον, ο σωλήνας από το Supercharger προς το Intercooler απέκτησε τετραγωνική διατομή και αυτό ελκούσε άμεσα την ματιά του κάθε ενδιαφερόμενου.

 

Στα υπόλοιπα το σκάφος του είναι όμοιο με το περσινό και διαθέτει ένα όμορφο και ρυθμιζόμενο σύστημα διεύθυνσης. Το plate του είναι σχεδιασμένο από την Farthing Racing και στην ουσία αποτελεί αυτό που χρησιμοποιούσε πέρυσι και ήθελε να το πουλάει ο TBM, αλλά κάπου στράβωσε η συνεργασία τους… Το ίδιο ισχύει και για το drop nozzle που αποτελεί αντιγραφεί των παλιών της Riva. Πέρυσι είχαμε πληροφορηθεί αποκλειστικά από τον Skip Holmes ότι επρόκειτο να τα βγάλει στην αντιγραφή/παραγωγή ο TBM κατόπιν της έγκρισης του Farthing αλλά τελικά μάλλον ο Farthing κράτησε μερικά από τα πρώτα κομμάτια που είχαν κατασκευαστεί, χωρίς όμως όλα αυτά να τα επιβεβαιώσει ο ίδιος.

 

Λόγω το ότι η ομάδα του έπρεπε να πακετάρει τα πάντα μετά τον αγώνα για να επιστρέψει στην Florida δεν είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το σκάφος του. Ωστόσο, ο Manager της Green Team μου είπε να μην ανησυχώ γιατί έχω ήδη οδηγήσει τα ισχυρά σκάφη της Kawasaki και το συγκεκριμένο ήταν απλά ένα ισχυρό Ultra με επιθετικά sponsons… Προφανώς κάτι γνώριζε περισσότερο από μένα… Ωστόσο πάρετε μία γεύση από το set up του Ultra του φετινού πρωταθλητή.

 

Dustin Farthing’s #7: Kawasaki Ultra Supercharged

Engine

Kawasaki OEM crankshaft

Kawasaki stock cylinder head, with a cleaned up intake

Standard camshaft 260 with adjustable sprockets

JE Forged Pistons 9,5:1

Kawasaki exhaust system extrude honed

Waterbox modified

New Vortech Supercharger watercooled

Twin belt drive with different pulleys

Vortech Bypass Valve

Vortech Blow off valve

Vortech Intercooler

Subaru automotive fuel injectors

Kawasaki OEM fuel pick up with after market Walbro fuel pump

KNflame arrestors

Electrical

Mitsubishi Factory programmable ECU

Ultra wiring harness

Ultra inlet temp sensor

Ultra boost pressure sensor

NGK Spark Plugs PRM9E

OEM coils

Pump and driveline

Skat-Trak 160mm, 14 vane Magnum One-offset Pumpw/30mm Setback

Skat-Trak (14/19) three blade, stainless-steel Impeller

Skat-Trak Extended-length drive shaft (30mm longer)

Farthing Racing drop nozzle system

Farthing Racing billet aluminum drive shaft housing

FR Billet stainless drive couplers

Reduction nozzle diameter: 84mm

Steering Nozzle diameter: 90mm

Hull and Handling components

Ultra hull

FR high flow fiber cowl

FR carbon Block off for glove box

FR Carbon fiber seat

Riva billet aluminum by-pass fittings

Aftermarket sponsons

Farthing Racing ride plate

R&D racing intake grate heavily modified

Steering assembly

Farthing Racing steering system modified

Riva Racing handlebars

Smith grips

UMI Racing trigger throttle lever

UMI Racing trim lever for trim tabs

Dyno engine output: 380bhp

Estimated torque: N.A.

Top speed: 80mph Havasu spec

 

Team sponsors

Kawasaki, Monster Energy, Vortech Superchargers, Hydro-Turf, Skat-Trak, SE, Slippery, Hot Products USA, JE pistons, Jettrim, Smith optics, Mountain Motorsports.