Fumikazu Watanabe's 2009 Freestyle craft - Παγκόσμια Αποκλειστικότητα

Fumikazu Watanabe #1: Χειροποίητο κόσμημα

Αποκαλύπτουμε τα απόκρυφα σημεία του εξωτικού σκάφους του Watanabe που είναι εντελώς καινούργιο από αυτό που χρησιμοποίησε πέρυσι για να κερδίσει για δεύτερη φορά στους Τελικούς του Παγκοσμίου.

 

Κείμενο: Βασίλης Μωραΐτης

Φωτ.:www.jetskiworld.gr

 

Είναι γνωστό ότι στην χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου το σπορ του Freestyle είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο και ο κάθε mega-αθλητής έχει κατασκευάσει, και συνεχίζει να κατασκευάζει τις δικές του γάστρες. Βέβαια η φιλοσοφία των Ιαπώνων βελτιωτών/αθλητών είναι διαφορετική από αυτή των αναβατών της Δύσης. Ο δημοφιλής Ιάπωνας Fumikazu Watanabe έχει κερδίσει ήδη δύο τίτλους στους Τελικούς του Παγκοσμίου της IJSBA και φέτος παρουσιάστηκε με νέο σκάφος. Μέσω του φίλου του Toru Tanaka (Jetwave) που μας βοήθησε στην επικοινωνία καταφέραμε να μάθουμε τις αλλαγές που έχει υποστεί η νέα γάστρα του καθώς επίσης τις λεπτομέρειες του στησίματος του σκάφους του.

 

Αξίζει δε να σημειωθεί το γεγονός ότι ο Fumikazu Watababe στους Τελικούς του Παγκοσμίου χρησιμοποιούσε ελεύθερη εξάτμιση χωρίς waterbox (με waterbox χρησιμοποιούν όλοι οι αναβάτες στην Ιαπωνία).

 

Τα πράγματα λοιπόν έχουν ως εξής:

 

1 Το ρύγχος της γάστρας δεν φέρει πλατιά ένωση κοινώς bond flange για να μην ασκείται μεγάλη πίεση σε αυτό το σημείο.

 

2 Το συνολικό ζύγισμα της γάστρας έχει βελτιωθεί χάρη στο πιο πλατύ και διαφορετικό bond flange.

 

3 Η νέα γάστρα στο σύνολο είναι πιο σταθερή και έχει καλύτερες επιδόσεις και συμπεριφορά ιδίως στον μικρό κυματισμό από την προηγούμενη. Επιπλέον ξεκολλάει πιο εύκολα από την επιφάνεια του νερού.

 

4 Η εισαγωγή στην τουρμπίνα έχει μεγάλο όγκο οπότε συνεργάζεται πιο σωστά με τα μοτέρ μεγάλου κυβισμού και τις τουρμπίνες μεγαλύτερης διαμέτρου.

 

5 Υπάρχουν τρεις παροχές ψύξης από την γάστρα, οι δύο τροφοδοτούν τον κινητήρα και η τρίτη την εξάτμιση.

 

6 Η έδρα του τιμονιού (βραχίονα) έχει μετακινηθεί πιο μπροστά για να βελτιώσει την κίνηση στα back flip και τις υπόλοιπες εναέριες φιγούρες.

 

7 Η πλάκα των ηλεκτρικών έχει τοποθετηθεί πιο πίσω ώστε να μεγαλώσει ο όγκος στο μηχανοστάσιο και να γίνεται πιο εύκολα η περιοδική συντήρηση του κινητήρα.

 

8 Το σχήμα του deck έχει επανασχεδιαστεί για να κάνει πιο εύκολη την τοποθέτηση στα πατάκια και να βελτιώσει τη θέση οδήγησης.

 

9 Την εργονομία του οδηγού ενισχύουν επίσης οι επανασχεδιασμένες υποδοχές των ποδιών.

 

10 Επιπλέον έχουν σχεδιαστεί από την αρχή οι πίσω αεραγωγοί του καπακιού για να ενισχυθεί η παροχή αέρα στο μηχανοστάσιο και να διαφεύγουν πιο εύκολα τα νερά από το καπάκι.

 

Bun Freestyle

www.bun-freestyle.com

Dealers: Fennec Group, Jetwave.jp 


Watanabe Fumikazu #1 : Bun Freestyle  race craft

Engine

Crankshaft 12mm stroker

Yamaha OEM crankcases

Bun Freestyle crankcase reinforcement plate

Wiseco special 93.0mm pistons & rings

Displacement: 1,086cc

Bun Freestyle billet cylinder head with special domes

Compression: N.M.

Base gasket thickness: N.M.

Factory pipe exhaust manifold modified

Bun Freestyle 231 expansion chamber

Bun Freestyle intake manifold

V Force Delta 3reed valves

Bun Freestyle 48mm carburators

Bun Freestyle throttle drum

Bun Freestyle fuel pick up

Bun Freestyle tank aluminium 10liter

Prok flame arrestors

Cooling lines in: 3 lines, two to the cylinder one to the exhaust pipe.

Cooling lines out: 4 lines.

Fuel: VP MS103

Electrical

MSD programmable ignition

MSD flywheel

NGK BR8EVX Spark Plugs

Pump and driveline

Skat-Trak 155mm, 14 vain Magnum One-off Pumpw/24,5mm Setback

Skat-Trak originally three blade, stainless-steel Swirl Impeller modified

Bun Freestyle backflip tilt kit

Bun Freestyle billet aluminum couplers

Reduction nozzle: N.M

Steering nozzle: N.M.

Hull and Handling components

Bun Freestyle hull fiber glass, weight 35kg, new generation hull

Bun Freestyle hood with six air ducts

Bun Freestyle hood latch

Hydro Turf on Side Rails

Foot holders with straps

Bun Freestyle billet aluminium by-pass fittings

Bun Freestyle plate

R&D intake grate

2 scrap valves

Steering assembly

Bun Freestyle billet adjustable handle pole

Bun Freestyle texalium chin pad

Star Bar straight 0 degrees handlebar

Bun Freestyle turn plate

ODI grips

Bun Freestyle trigger throttle lever

Bun Freestyle trim lever

Top speed: N.M.

 

Team Sponsors

Bun Freestyle, Quakysence, Fennec, Maekawa Engineering, 23 Factory, GWF, Gaku Factory, Alpha Marine Shop, Factory Zero