Jordan Fielder’s #37: Blowsion-RSR 800 SX-R Παγκόσμια αποκλειστικότητα

Jordan Fielder’s #37: Blowsion-RSR 800 SX-R

Εύχρηστο πυραυλάκι

Βαμμένο από την Blowsion και μηχανικά προετοιμασμένο από την RSR το σκάφος του βρετανού Fielder κλέβει για άλλη μία φορά την παράσταση.

 

Κείμενο: Βασίλης Μωραΐτης
Test rider: Βασίλης Μωραΐτης
Φωτ.:www.jetskiworld.gr

 

Βλέποντας και μόνο το μεγάλο 37 βαμμένο στα πλαϊνά τμήματα του SX-R του Fielder η μνήμη μου άθελα και μόνο ανατρέχει πίσω στους Τελικούς του Παγκοσμίου του 2004 όπου επί μία εβδομάδα άκουγα το όνομα του νεαρού Jordan Fielder στα μεγάφωνα. Έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο κι εκείνη την χρονιά κέρδισε 5-6 παγκόσμιους τίτλους ενώ ένα κομμάτι λάστιχο από το log jump του στοίχισε μία διάκριση στην κατηγορία Pro Ski. Αναμφισβήτητα ο μικρός είχε ταλέντο ωστόσο, έφθασε στο σπορ την στιγμή που είχαν στερεύσει οι κάνουλες των μεγάλων χορηγιών. Εκείνη την χρονιά είχε πρωτοτυπήσει όχι μόνο με την εκπληκτική βαφή του σκάφους του αλλά και με την εγκατάσταση διπλών εξατμίσεων, κυριολεκτικά χειροποίητων στο SX-R του. Ήμουν μάλιστα ο μοναδικός δημοσιογράφος που είχε την τιμή να το οδηγήσει εφόσον το Αμερικάνικο PWI που είχε κλείσει την ίδια ώρα ραντεβού σνομπάρισε τον βρετανό αναβάτη και δεν εμφανίστηκε καθόλου.

 

Φέτος ο Jordan Fielder έκανε την εμφάνισή του στο Blowsion SurfSlam που διεξήχθη κι οι αξιαγάπητοι φίλοι του John Dady (Blowsion) και Ronnie Shanner (RSR) τον προσκάλεσαν αφού έστησαν το εικονιζόμενο σκάφος γι’αυτόν. Αυτούσιο το συγκεκριμένο σκάφος έφερε ο Dady στην Havasu στο περίπτερό του κι έπειτα το βάλαμε στο νερό για τις ανάγκες της δοκιμής. Όσον αφορά το στήσιμο του σκάφους από πλευράς γάστρας το Fielder έχει μείνει πίσω, στο 2004, διατηρώντας το δικό του, προσωπικό set up. Από την άλλη πλευρά το συγκεκριμένο σκάφος είχε προετοιμαστεί για τον αγώνα στα μεγάλα κύματα γι’αυτό το λόγο η γεωμετρία του ήταν πιο συντηρητική και καθόλου απόλυτη.

 

Στο νερό της Havasu

Με το που ανέβηκα στο σκάφος κι έπαιξα ελαφρώς με το τιμόνι διαπίστωσα άμεσα με το τί είχα κάτω από τα πόδια μου. Η γάστρα, στο στήσιμό της (scoop, plate, sponsons εμπρός/πίσω και hull extensions) έδειχνε σχεδόν όμοια με το παλιό του σκάφος με εξαίρεση φυσικά τα εμπρόσθια sponsons και το διαφορετικό καπάκι της Blowsion. Ο Fielder είναι οπαδός των πίσω sponsons και ίσως να έχει δίκιο όσον αφορά το set up ενός mild σκάφους. Η συμπεριφορά του είναι προβλέψιμη στην είσοδο και την έξοδο της στροφής χωρίς να εμφανίζει απρόβλεπτες εκπλήξεις. Διατηρεί την γραμμή του στην είσοδο χωρίς να νιώθεις το πίσω μέρος του να γλιστράει όταν επιστρέφεις δυνατά στο γκάζι.

 

Σ’αυτό βοηθάει σημαντικά το θυρίδωμα και το όλο set up του μοτέρ μια και η ισχύς του ξεδιπλώνεται ομαλά χωρίς απότομα ξεσπάσματα σε τέτοιο βαθμό που το νιώθεις υποδεέστερο στον τομέα της ισχύος. Από το ρελαντί μέχρι το άνω άκρο των στροφών ο κινητήρας αποδίδει στρωτά και το impeller μεταφράζει την ισχύ σε ώθηση χωρίς να πατινάρει. Το συγκεκριμένο σκάφος είναι πραγματικά εύκολο στην οδήγησή του σε βαθμό που σε εκπλήσσει. Κι αναμφισβήτητα ο Fielder θα έκανε ένα πραγματικά διασκεδαστικό αγώνα στο SurfSlam. Το ρυθμιζόμενο τιμόνι της RRP δεν είναι υπερβολικά κοντό αντιθέτως έχει τραβηχτεί προς τα πίσω για να κάνει πιο ξεκούραστη τη θέση οδήγησης στο κύμα εφόσον δεν πέφτεις πάνω από αυτό. Ο συνδυασμός των σπέσιαλ προεκτάσεων της γάστρας και των πίσω sponsons εξυπηρετούν ιδιαίτερα στην όρθια οδήγηση. Παράπονο από το plate –που αποτελεί πιστό αντίγραφο του Kommander Steve Webster- δεν είχα παρόλο ότι στο παρελθόν διαπίστωσα ότι γλιστρούσε ελαφρώς το πίσω μέρος σε άλλα SX-R (με παρόμοιο set up).

 

Στο σύνολο το σκάφος του Fielder αποτελεί ένα πραγματικό παιγνίδι που ξεφεύγει από τα απόλυτα, αποστειρωμένα αγωνιστικά σκάφη όπως του Botti και του Dauliach. Φήμες λένε ότι ο δημοφιλής βρετανός αναβάτης είναι πιθανό να επιστρέψει στην αγωνιστική δράση φέτος. Αν οι επιδόσεις του ήταν τόσο καλές στο SurfSlam αναρωτιέμαι  τι θα κάνει στην Havasu πάνω σε ένα πραγματικά γρήγορο SX-R.

 

Jordan Fielder’s 37: Blowsion Superstock 800 SX-R SurfSlam Ski

Engine
Kawasaki OEΜ crankcases

Stock crankshaft  trued and welded

Displacement: 785cc

Bore x stroke: 82.25 x 74mm

RSR crankcase porting

Kommander Industries billet aluminum cylinder head

Kommander Industries domes:

RSR cylinder porting

Blowsion base gasket and decked cylinder 0.020

Cranking compression: 215psi

Modified Factory Pipe Dry Pipe Exhaust System with modified waterbox

Pro series flow control valve

R&D intake manifold

V Force 3 reeds

Novi 48mm carburettors

Blowsion flame arrestors

Blowsion dual billet fuel pick up

Dual Cooling- main line to manifold, secondary to back of cylinder. Two lines out of head to bypasses, one out of head to pipe, one out pipe to bypass, one out of pipe to stinger.

Fuel: VP Racing MS109

Lubricant: Maxima Formula K2

Blowsion billet Joe Keney engine keepers

Odyssey AGM battery PC695

Blowsion billet water bypass

Electrical

Advent Tempest 3 ignition

Advent remote switch
Total loss flywheel

NGK BR9ES Spark Plugs

Pump and driveline

Skat-Trak 142mm, 14 vane Magnum Pump w/30mm Setback

Solas (14/24) three blade, stainless-steel impeller 

Stock pump shoe with Blowsion pump shoe seals

Skat-Trak extended drive shaft

Skat-Trak drop nozzle system

Billet aluminum couplers 

Reduction nozzle: 81mm

Steering nozzle: 84mm

Hull and Handling components

Kawasaki stock hull

Blowsion trued and blueprinted bottom hull

Blowsion modified and blueprinted intake tract

Blowsion carbon/Kevlar hull reinforcement

Blowsion Raptor race hood with drop tubes

Blowsion billet SX-R hood latch

Blowsion billet SX-R hood hooks

Blowsion SX-R Tubbie Destroyer bolt-on front sponsons

Blowsion composite rail caps

Blowsion hull extension modified by Fielder

Blowsion stitched mat kit with lifters

Blowsion rail caps

Blowsion carbon race ride plate

Skat-Trak stainless steel cut intake grate

Blowsion single bilge mount

Blowsion rotary bilge switch

Rule 500 bilge

Blowsion billet aluminium gas cap

One duck bill

Blowsion billet bow eye

Blowsion billet bilge outlet

Blowsion Fielder #37 Paint Design – 2009 SurfSlam

Steering assembly

RickRoyProducts handlepole

Special anodizing pole coating (white castings with black tubes)

RRP dual breather pole bracket

Blowsion carbon fiber chin pad

Blowsion steering system

Blowsion 4 degree handlebar

Blowsion SX-R short turn plate

ODI extreme white grips

Blowsion lock rings and end caps

Kawasaki steering cable

Blowsion billet throttle lever

Skat-Trak trim cable

Blowsion black trim lever

Engine output

Horse power: N.A.

Torque: N.A.

Top speed: 60-62mph built and tuned for Moto Surf Closed Course

 

Team Sponsors

Blowsion, RSR racecraft

 
















Η ομάδα του Fielder's το 2004.

Οδηγώντας το αρχικό σκάφος του Fielder.