Pierre Maixent’s Blowsion SJ SurfSlam Ski - Παγκόσμια αποκλειστικότητα

Pierre Maixent’s Blowsion SJ SurfSlam Ski

Το όπλο του Γάλλου πρωταθλητή

 

Παρουσιάζουμε το βελτιωμένο σκάφος του γάλλου πολυπρωταθλητή του Freeride Pierre Maixent που χρησιμοποίησε στο SurfSlam και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Freeride.

 

Κείμενο:Βασίλης Μωραΐτης

Φωτ.:www.jetskiworld.gr

 

O Γάλλος Pierre Maixent έχει κερδίσει τις εντυπώσεις με τις εκρηκτικές εναέριες φιγούρες του καθώς επίσης τα εκπληκτικά σε ύψος άλματα που εκτελεί στις κυματώδεις συνθήκες των πιο διάσημων υδάτινων τερέν του κόσμου. Μερικές εβδομάδες πριν τους Τελικούς του Παγκοσμίου παραβρέθηκε στον διαγωνισμό Freeride, το SurfSlam, που είχε διοργανώσει η Blowsion στην εξωτική παραλία του Oregon. Είχα την ευκαιρία να δω από κοντά τον Γάλλο άσσο στην Havasu και να συζητήσω μαζί του τις επιλογές του όσον αφορά το στήσιμο του σκάφους καθώς επίσης την εκπληκτική τεχνική του στο νερό.

 

Πολλοί αναρωτιούνται πόσο σπέσιαλ σκάφος χρειάζεται για να εκτελεί κανείς τέτοια κόλπα. Η απάντηση είναι απλή σύμφωνα με τον Pierre: “Δεν χρειάζεσαι μία ελαφριά γάστρα αλλά μία νορμάλ που πρέπει να είναι ενισχυμένη για να αντέχει στις προσθαλασσώσεις από τα υψηλά άλματα. Το Freeride είναι πανομοιότυπο με το Freestyle ωστόσο, έχει διαφορετικές απαιτήσεις στην ισορροπία και γενικά την ευστάθεια. Επιπλέον, η νορμάλ γάστρα παρέχει διαφορετική πλευστότητα κι έχει άλλη άνωση, στοιχεία που παίζουν μεγάλο ρόλο στην κίνηση πάνω στο μεγάλο κύμα”.

 

Κι αν νομίζει κανείς ότι χρειάζεται ένα μοτέρ που να “σκοτώνει” σε άρπαγμα και ροπή από το ρελαντί είναι γελασμένος. Ο κινητήρας του Pierre είναι συμβατικός χωρίς εξωτικά καλούδια ούτε του κόσμου τα κυβικά. “Στο Freeride χρειάζεσαι ένα κινητήρα ελαφρώς πιο ροπάτο χωρίς όμως αν είναι απότομος κι εκρηκτικός γιατί κάνει δύσκολη τη ζωή σου στην οδήγηση. Πόσο μάλιστα όταν στον κύμα απαιτούνται χειρουργικές κινήσεις. Κάποια στιγμή ανησύχησα όταν κάποιοι αθλητές του Freestyle ήρθαν με τα υπερκυβισμένα μοτέρ τους αλλά στη συνέχεια είδα ότι πραγματικά αντιμετώπιζαν αρκετά προβλήματα. Στο Freeride μετράει πολύ περισσότερο η τεχνική και η ικανότητά σου να διαβάζεις το κύμα παρά το ισχυρό κι απόλυτα ελαφρύ σκάφος”. Το γεγονός ότι πραγματοποιούσε barrel role με την πλάτη να αγγίζει σχεδόν την επιφάνεια του νερού επιβεβαίωσε τα στοιχεία της αναφοράς του.

Δείτε λοιπόν από τις αποκλειστικές φωτογραφίες από τις σημαντικότερες λεπτομέρειες του σκάφους του Pierre Maixent και διαβάστε την πλήρη λίστα των τεχνικών χαρακτηριστικών του σκάφους του που την στήσαμε μαζί με τον κατασκευαστή του John Dady, ιδιοκτήτη της Blowsion.

 

Pierre Maixent’s Blowsion SJ SurfSlam Ski

Engine
Yamaha OEΜ crankcases with reinforced Blowsion Kase Kranker

Stock crankshaft - trued and welded

Displacement: 850cc

Bore x stroke:  89mm x 68mm

RSR crankcase porting

Blowsion billet aluminum girdle cylinder head

Blowsion domes, 45cc

RSR cylinder porting

Blowsion base gasket and decked cylinder 0.020

Cranking compression: 205psi

Factory Pipe Wet Pipe Exhaust Limited B-Pipe

Pro series flow control valve

R&D Yamaha intake manifold

V Force 3 reeds

Riva Powerbomb 48mm carburetors

Blowsion throttle cable drum

Blowsion flame arrestors

Blwosion Outerwears

Blowsion dual billet fuel pick up

Standard Dual Cooling - 2 to manifold, 1 from head to head pipe, 1 from head to bypass, 1 from head pipe to bypass

Fuel: VP Racing MS109

Lubricant: Maxima Formula K2

Blowsion billet Joe Keney engine keepers

Odyssey AGM battery PC695

Blowsion aluminum battery box

Blowsion billet water bypass

Electrical

Advent CDI
NGK Spark Plugs

Pump and driveline

Stock Pump

Skat-Trak (10/17) three blade, Freeride spec 

Stock pump shoe with Blowsion pump shoe seals

Skat-Trak extended drive shaft

Blowsion billet aluminum couplers
Blowsion pump super cone

Skat-Trak tilt system

Billet aluminum couplers 

Reduction nozzle: 82mm

Steering nozzle: 85mm

Hull and Handling components

Yamaha stock hull

Blowsion carbon/Kevlar hull reinforcement

Blowsion Joe Kenney hood with nose cover

Blowsion billet hood latch

Blowsion billet SJ hood hooks

Blowsion hood straps

Blowsion tow loop

Blowsion Tubbie II sponsons

Blowsion Kicker footwells

Blowsion standard one way valve

Blowsion Silver texalium carbon ride plate 96-07 D-cut

Jet Dynamics intake grate

Blowsion single bilge mount

Blowsion rotary bilge switch

Rule 500 bilge

Blowsion billet aluminium gas cap

Blowsion billet bow eye

Blowsion billet bilge outlet

Blowsion side molding

Blowsion custom paint and lettering

Blowsion Hydro-Turf mat kit

Blowsion Billet exhaust nozzle

Steering assembly

RickRoyProducts handlepole

Special anodizing pole coating (castings and tubes)

Blowsion dual breather pole bracket

Blowsion SuperJet pole spring

Blowsion pole limiting rope

Blowsion carbon fiber chin pad with custom blue stitch

Blowsion billet steering system with 1 1/8” bar clamp

Blowsion 52,5mm rise straight bars 1 1/8”

Blowsion shortened turn plate

Blowsion billet steering stop

RickRoyProducts AST cross bar protection pad

ODI extreme white grips

Blowsion lock rings and end caps

Yamaha steering cable

Blowsion billet throttle lever

Skat-Trak trim cable

Blowsion black trim lever

Engine output

Horse power: N.A.

Torque: N.A.

Top speed: 19mph but it gets there awfully fast when in front of a 20foot wave.

 

Team Sponsors

Blowsion