SE 103km/h SX-R: Ιαπωνική ισχύς

SE 103km/h SX-R: Ιαπωνική ισχύς

Το σετ κυλίνδρου εμβόλων της SE παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο περίπτερο της Jetwave στους Τελικούς του Παγκοσμίου. Ωστόσο, πρόσφατα το πλήρες πακέτο ισχύος δοκιμάστηκε στην Ιαπωνία στο νερό.

 

Words: Βασίλης Μωραΐτης  

Photos:www.jetskiworld.gr, SE

 

Από καιρό αναρωτιόμουν για τις επιδόσεις του νέου πακέτου ισχύος της SE που διαθέτει τον καινούργιο μασίφ αλουμινένιο κύλινδρο μεγάλου κυβισμού. Κατά συνέπεια επικοινώνησα με την εταιρεία που έχει αναλάβει την διάθεση του kit κι ανακάλυψα τα εξής: ότι ο συγκεκριμένο σκάφος της SE φορούσε επιπλέον αρκετά καλούδια να προκειμένου να αγγίξει την τελική ταχύτητα των 103km/h. Το στήσιμο του κυλίνδρου κι ο χρονισμός του κυλίνδρου στοχεύουν στην χρήση των αγώνων πίστας κι όχι για Freestyle. Σύμφωνα με την αναφορά της πηγής μου, σ’αυτή τη περίπτωση συνιστάται η χρήση κυλίνδρου με power valve για να υπάρχει η απαιτούμενη έκρηξη ισχύος από το ρελαντί καθώς επίσης κι η άμεση απόκριση του μοτέρ στο άνοιγμα του γκαζιού.

 

Το kit της SE περιλαμβάνει τον αλουμινένιο κύλινδρο και την αντίστοιχη κεφαλή του με τα O-ring, τα μπουζόνια, τα ρουξούνια για τις ψύξεις, τα έμβολα μεγαλύτερης διατομής κομπλέ με τους πύρους και τα ελατήριά τους καθώς επίσης και την κατάλληλη χάλκινη φλάντζα βάσης. Τα πιστόνια είναι κατασκευασμένα από την Wiseco κατά παραγγελία από την Jetwave σε διάσταση 89-89.5-90mm. Ωστόσο, για να δει κανείς τα 103km/h στο GPS απαιτούνται κι άλλα αξεσουάρ. Το κιτ κοστίζει 135.000yen κοινώς 2.800ευρώ χωρίς να προσθέσει κανείς τα μεταφορικά, τελωνείο και φόρους. Με λίγα λόγια το κόστος του αγγίζει περίπου όσο ένα θυριδωμένο σετ κυλίνδρου, κάρτερ και κεφαλής...

 

Kawasaki SX-R 800 από την SE

Engine
Factory Pipe Dry pipe
S.E Chopper carburettor 48mm
Carb set up: PJ 130 / MJ 137.5 / SP 115g / VS 2.5
V-Force Delta reed valves
OEM Flywheel
Advent T-3 Ignition
OEM crankshaft (STD stroke / balance revision by S.E)

Drive line
Skat-Trak Magnum pump 140mm
Skat-Trak Impeller 11/23
S.E Aluminum Intake shoe
S.E Intake grate SPEC2 (dual fins)
S.E Ride plate TYPE3 (95mm longer)
Pump nozzle 79mm / Steering nozzle 84mm

Fuel: High-octane gasoline