Hot Products USA

Hot Products

Πρόκειται για τον μεγαλύτερο προμηθευτή αξεσουάρ personal watercraft στις ΗΠΑ και σ’όλο τον κόσμο. Τα νήματα της εταιρείας κινεί ο κ. Scott Saito από το 1985 κι έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των πελατών του.

 

Κείμενο: Β. Μωραΐτης

Φωτ.: www.jetskiworld.gr

 

Το όνομα της εταιρείας Hot Products είναι στενά συνδεδεμένο με τον ποικίλο και πλούσιο χώρο των αξεσουάρ των personal watercraft. Άλλωστε η εταιρεία δεν είναι τυχαία στο χώρο μια και οι ρίζες της πηγάζουν βαθιά από τον τομέα της μοτοσικλέτας. Ιδρυτής της δεν είναι άλλος από το κ. Scott Saito, Γιαπωνέζος στην καταγωγή που πλέον μένει μόνιμα στις ΗΠΑ για να διαχειρίζεται την φημισμένη εταιρεία του. Αρχική του ιδέα ήταν να δημιουργήσει μία εταιρεία που να τροφοδοτεί τους dealer των μοτοσικλετών και ιδιαίτερα των ATV με σπέσιαλ αξεσουάρ και καλούδια βελτίωσης. Ωστόσο, στα μέσα της δεκαετίας του ’80 η αγορά των ATV πέρασε από μεγάλη κρίση λόγω της επικινδυνότητάς τους γεγονός που έβαλε πρόωρα σε σκέψεις τον κ. Saito.

 

Η δεκαετία του ‘80

Εκείνη την εποχή το σπορ των Jet Ski άρχισε να κερδίσει έδαφος όλο και περισσότερο στην αγορά. Διορατικός καθώς είναι ο Saito αποφάσισε να κάνει την μεγάλη αλλαγή και να μεταπηδήσει από τα ATV στα pwc. Τότε οι εταιρείες που μεσουρανούσαν ήταν η PJS, η Mariner, κι η West Coast. Συνεπώς ήρθε σ’επαφή μαζί τους με στόχο να αναλάβει την διακίνηση των προϊόντων τους και την τροφοδοσία της Ιαπωνικής αγοράς που είναι ιδιαίτερα ισχυρή στον τομέα των pwc. Επιπλέον, “έχτισε” προοδευτικά ένα μεγάλο στοκ ανταλλακτικών και κιτ συντήρησης (σέρβις) για τα συστήματα τροφοδοσίας (καρμπιρατέρ) της Mikuni και της Keihin ένας τομέας σημαντικός για τον κάθε χομπίστα κι αγωνιζόμενο αναβάτη. 

 

Η πορεία στα nineties

Στα μέσα της δεκαετίας του ’90, πιο συγκεκριμένα το 1996, η αγορά των pwc άγγιξε την κορυφή ωστόσο, την ίδια στιγμή “βάρεσαν κανόνι” όπως η PJS, η Mariner κι αργότερα η West Coast, γεγονός που έβαλε σε σκέψεις για άλλη μία φορά των Saito. Με την απόσυρση της Yamaha και της Sea Doo επίσημα από το εθνικό πρωτάθλημα των ΗΠΑ (National Tour) και τους Τελικούς του Παγκοσμίου (World Finals) οι ισορροπίες άρχισαν να ταράζονται στην αγορά. Την ίδια στιγμή κάποιες άλλες εταιρείες άρχισαν να αναπτύσσονται οπότε η Hot Products ήρθε σε επαφή μαζί τους για να αναλάβει την πώληση των αγαθών τους στις ΗΠΑ και σ’όλο τον κόσμο.

 

Η εμπλοκή της εταιρείας στους αγώνες είναι μεγάλη κι από την αρχή ο Saito έδωσε μεγάλη προσοχή όσον αφορά την υποστήριξη αναβατών κι ομάδων. Το 1996 πατρονάρισε το πρωτάθλημα των HX της κατηγορίας Sport που γνώρισε μεγάλη επιτυχία κι ανάδειξε αρκετούς αθλητές. Ήταν η εποχή που η Hot Products είχε ξεκινήσει την σχεδίαση και την παραγωγή των δικών της αξεσουάρ για την συγκεκριμένη γκάμα σκαφών. Η επιτυχία που γνώρισε τη εταιρεία τη συγκεκριμένη χρονιά ήταν μεγάλη τόσο, όσο κι η επένδυση που είχε κάνει που περιλάμβανε χορηγίες ομάδων και αθλητών.

 

Η συνεργασία της με τους αναβάτες

Στο παρελθόν η εταιρεία έχει συνεργαστεί με σημαντικούς αναβάτες όπως τον Victor  Sheldon, τον Chris Mac Clugage, τον Dustin Farthing, τον Alessander Lenzi, τον νεαρό Jordan Fielder και πολλούς άλλους. Στον παχύ κατάλογό του Hot Products εικονίζονται φωτογραφίες γνωστών και μη αναβατών κι ο ίδιος ο Saito έχει ενισχύσει αρκετούς νέους αναβάτες. Ωστόσο, τρέφει ιδιαίτερη εκτίμηση για τους παλιούς οδηγούς όπως τον Lenzi και τον Mac Clugage όσον αφορά τον επαγγελματισμό τους και γενικά την καλή συνεργασία και την συμπεριφορά τους, σε σύγκριση με τους νεαρούς οδηγούς που ζητούν οικονομικό αντίκρισμα για “ψήλου πήδημα”.

 

Four-stroke era

Η είσοδος των τετράχρονων κινητήρων στο χώρο των pwc δημιούργησε μία νέα κρίση στην αγορά των αξεσουάρ στις αρχές της νέα χιλιετίας. Έχοντας μεγάλη πείρα από τον χώρο της μοτοσικλέτας ο Saito πίστευε ότι θα πρέπει να κινηθεί προς τις εταιρείας που θα σχεδίαζαν νέα συστήματα τροφοδοσίας, εκκεντροφόρους, βελτιωμένες κεφαλές κ.α. γεγονός που θα ανέβαζε σημαντικά το κόστος των βελτιώσεων των σκαφών. Κι η οικονομική κρίση που είχε ξεσπάσει στις ΗΠΑ δεν θα επέτρεπε στους χομπίστες και τους ιδιότητες αγωνιζόμενους να επενδύσουν σ’αυτό τον βαθμό. Ωστόσο, αποδείχτηκε το αντίθετο. Κι αυτό γιατί οι γνωστές εταιρείες βελτίωσης –βλέπε την R&D και την Riva Racing- εστίασαν την προσοχή τους στο να βρουν τα σημεία που ήταν φιμωμένα τα νέα μοτέρ και να τα “ανοίξουν”, απελευθερώνοντας κατά αυτό τον τρόπο την πραγματική ισχύ τους. Αυτή είναι η νέα προοπτική της αγοράς κι ανοίγει νέες πόρτες στην αγορά και την βελτίωσης των pwc. Σ’αυτό το σημείο ο Saito εστίασε την αναφορά του λέγοντας “Πλέον, η βελτίωση των τετράχρονων σκαφών γίνεται με ασφαλή τρόπο χωρίς να παίρνονται ρίσκα όπως στην εποχή των δίχρονων κινητήρων. Οι ιδιώτες κι οι χομπίστες αναβάτες μπορούν εύκολα να αποκτήσουν ένα ισχυρό σκάφος 300+ίππων χωρίς να βάζουν σε κίνδυνο την αξιοπιστία του κινητήρα. Αυτό είναι ένα σημαντικό προνόμιο για την αγορά των αξεσουάρ βελτίωσης των pwc.”

 

Στη συνέχεια η συζήτηση επικεντρώθηκε στην νέα τάση της αγοράς που έχει να κάνει με την είσοδο των προϊόντων της ιαπωνικής αγοράς στις ΗΠΑ. Οι ιαπωνικές εταιρείες έχουν σχεδιάσει εκπληκτικά προϊόντα ωστόσο, στις πωλήσεις δεν έχουν σημειώσει σημαντική άνοδο κι αυτό γιατί έχουν μεγάλο πρόβλημα στην επικοινωνία. Επίσης το γεγονός ότι δεν διαθέτουν έδρα στις ΗΠΑ αποτελεί μεγάλο πρόβλημα στις τιμές των αγαθών εφόσον για την εταιρεία (Hot Products) είναι αξιοσημείωτο το κόστος της μεταφοράς τους από την Ιαπωνία στις ΗΠΑ. Ο ίδιος προβλέπει ότι αν δεν βελτιωθούν οι εταιρείες σ’αυτούς τους τομείς είναι πιθανό να μείνουν τα προϊόντα μόνο στην Ιαπωνική αγορά.

 

Νέα συνεργασία με τον Zapata

Κατά την διάρκεια των Τελικών του Παγκοσμίου είχαμε την ευκαιρία να παραβρεθούμε στο hospitality της Hot Products και να συζητήσουμε με τον κ. Saito για τις μελλοντικές του συνεργασίες. Ήδη έκλεισε συμφωνία με τον Γάλλο αναβάτη Franky Zapata γεγονός που σημαίνει ότι στον επόμενο κατάλογό του θα έχει τα αξεσουάρ και κι όλη την σειρά προϊόντων βελτίωσης των Sea Doo που διαθέτει η Zapata Racing. Μια και βρισκόμουνα στον ίδιο χώρο κι έχοντας ήδη οδηγήσει τα δύο σκάφη του Zapata βρήκα την ευκαιρία να τον συγχαρώ για την νέα του συνεργασία που αναμένεται να δώσει άλλο αέρα στις πωλήσεις των racing parts της εταιρείας του.

 

Κατά την επίσκεψή μας στην έδρα της Hot Products, ο αποκλειστικός dealer στην Ελλάδα, Άκης Μαλούχος του καταστήματος Champions είχε την ευκαιρία να ευρύνει την συνεργασία του με τον κ. Saito και να συζητήσει τις μελλοντικές τάσεις της ελληνικής αγοράς. Ήδη, το κατάστημα ο κ. Μαλούχος έχει δει από κοντά τα νέα parts και kit των τετράχρονων μοντέλων του 2009. Ο κ. Saito αποτελεί το συνδετικό κρίκο μεταξύ Ιαπωνίας και ΗΠΑ, κι ευελπιστούμε σύντομα να δούμε αρκετά από τα εξωτικά προϊόντα της χώρας του ανατέλλοντος ηλίου να φθάνουν και στη χώρα μας.

 

 

 

 

 

 


Ένα από τα λογότυπα της εταιρείας.

Το επετειακό T-Shirt των 25 ετών.

Μιλάμε για πολλά ζιγκλέρ.

Κεφαλές κυλίνδρων για κάθε μοντέλο.

Ο διάδρομος με τις στίβες των εμβόλων.

Καλούδια κι αξεσουάρ κάθε είδους.

Εξετάζοντας τις παραγγελίες για την κάθε χώρα.

Στον κεντρικό διάδρομο με τις φωτό των οδηγών.

Ο κ. Scott Saito ποζάρει στον φακό του υπογράφον.

Στη συνέχεια ενημερώθηκε για τα ατού του www.jetskiworld.gr

Αναμνήσεις από το παρελθόν.

O κ. Saito με τον Franky Zapata.

Η συμφωνία έκλεισε πίνοντας όχι σάκε...

... αλλά Μυτιληνιό ούζο.