Test – Nolan N53 – Αποκλειστικότητα

TestNolan N53 – Αποκλειστικότητα
Προκλητικά φθηνό
Νέο κέλυφος, καινούργια εσωτερική επένδυση, επανασχεδιασμένα μαξιλάρια στα μάγουλα, ανθεκτικό γείσο, χαμηλό βάρος και η χαμηλή τιμή είναι μερικά από τα βασικά ατού του νέου
Nolan N53.

Κείμενο: Βασίλης Μωραΐτης
Test rider: Βασίλης Μωραΐτης
Φωτ.:
www
.jetskiworld.gr


Σε μία κατηγορία κρανών (κατηγορία ΜΧ) που ολοένα κερδίζει τις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού για την καθημερινή του χρήση το
Nolan Group επενδύει με μία νέα πρόταση. Το καινούργιο Nolan N53 παρo
υσιάστηκε στις αρχές του χρόνου και αποτέλεσε άμεσα πόλο έλξης χάρη στην επιβλητική σχεδίαση του κελύφους που του χαρίζει πιο μαχητική, επιβλητική και αιχμηρή αισθητική. Απ’όποια γωνία κι αν το δει κανείς θα θαυμάσει τις μοναδικές του γραμμές στοιχείο που καθιστά εκπληκτική την μαχητική του ομορφιά γεγονός που κερδίζει την εύνοια του νεανικού κοινού.

Νέα είναι η σχεδίαση στα εσωτερικά μαξιλάρια που εφαρμόζουν στα μάγουλα καθώς και η επένδυση που ακολουθεί κατά μήκος στο λουράκι με το κλασσικό και αγωνιστική προέλευσης
D-ring για την ασφάλιση του κράνους στο κεφάλι του αναβάτη. Οι αεραγωγοί είναι διαφορετικοί από άλλα μοντέλα της κατηγορίας του Nolan Group (βλέπε για παράδειγμα του Xlite X-501) τόσο στο εμπρόσθιο μέρος του κράνους πάνω στο μέτωπο όσο και στο πίσω. Νέα είναι εξολοκλήρου η εσωτερική επένδυση που διαθέτει καινούργιο high-tech
υποαλεργικό ύφασμα που επιπλέον συντελεί στο να περιορίζει την εφίδρωση.

Το νέο γείσο με τη σειρά του συντελεί στην άριστη και επιβλητική σχεδίαση του συνόλου με τις εγκοπές και τις γωνίες του στοιχεία που αυξάνουν επιπλέον την ακαμψία και την ανθεκτικότητά του. Αφαιρείται με δύο βίδες μισής στροφής (οι πλαϊνές) και μία με κανονικό σπείρωμα (η άνω κεντρική).


Το συνολικό του κόστος έχει διατηρηθεί σε χαμηλό επίπεδο χάρη στη χρήση του πολυκαρμπονάτου υλικού για την κατασκευή του κελύφους και όχι κάποιων συνθετικών υλικών. Αυτός είναι κι ο λόγος που αποτρέπει τη χρήση πρόσθετων αυτοκόλλητων στο εξωτερικό του προς αποφυγή αλλοίωσής του. Το βάρος του αγγίζει τα 1.160g (+Optionals 1.280g) στο Medium μέγεθος γεγονός που το καθιστά κατά 10g πιο βαρύ από το Xlite X-501 στα χαρτιά. Επιπλέον, συνοδεύεται από προστατευτικό κάλυμμα (κουκούλα) που είναι πιο φθηνό στην κατασκευή του. Οι τιμές του N53 είναι 149ευρώ για τα μονόχρωμα και φθάνουν τα 195ευρώ για τα πολύχρωμα.

Εν δράσει
Το πρώτο στοιχείο που σε κερδίζει όταν φορέσεις το
N53 είναι ο τρόπος που εφαρμόζει στο κεφάλι σου. Νιώθεις ότι βρίσκεται μέσα στο κράνος κι όχι ότι το αισθάνεσαι σαν καπέλο δηλαδή ότι απλά ακουμπάει πάνω στο κεφάλι σου. Σε αυτό συμβάλει περισσότερο και η σχεδίαση του πίσω μέρους του κράνους εφόσον αγκαλιάζει με διαφορετικό τρόπο το κάτω μέρος του κρανίου λίγο πριν από τον αυχένα. Το λουράκι βρίσκει σχεδόν από μόνο του το δρόμο μέσα από το D-ring και το ρυθμίζεις εύκολα στην κατάλληλη πρόσδεση και ασφαλίζεις την άκρη του στο πλαστικό κούμπωμα που βρίσκεται σε ανεξάρτητη πρόσθετη προέκταση στο λουρί μετά από το D-ring
.

Η μάσκα εφαρμόζει σωστά στο ανοιχτό προσωπείο του κράνους και το λάστιχό της κάθεται σωστά στην καινούργια περιμετρική εσοχή που φέρει το κέλυφος. Δοκιμάσαμε τρεις διαφορετικές μάσκες και στις περιπτώσεις η εφαρμογή τους ήταν πολύ καλή χωρίς να υστερούν σε εφαρμογή στο πρόσωπο. Είναι γνωστό ότι σε κάποιες περιπτώσεις (δηλ. σε κάποια κράνη) η μάσκα δεν καταφέρνει να φθάσει και α πατήσει σωστά πάνω στο πρόσωπο του οδηγού. Ως αποτέλεσμα το κενό που αφήνει να δημιουργεί πρόβλημα κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Ωστόσο, σε αυτό τον τομέα το
Nolan N53 αφήνει απόλυτα ικανοποιημένο τον αναβάτη.

 

Η ιδιόρρυθμη σχεδίαση του κάτω μέρος του κελύφους συντελεί στο να εφαρμόζει κατάλληλα το κράνος πάνω στα προστατευτικά του λαιμού (βλέπε τύπου αφρώδες όπως Jettribe ή συνθετικά όπως της Leat Brace) και να συντελεί στη μεγαλύτερη προστασία του αναβάτη. Στη δοκιμή χρησιμοποιήθηκε το αφρώδες/ελαστικό προστατευτικό λαιμού της Jettribe φορώντας το Nolan N53. Κατά την αγωνιστική οδήγηση ενός Runabout (καθιστού Jet Ski) ήταν άνετο χωρίς να περιορίζει την κινησιολογία του οδηγού. Αντιθέτως κατά την οδήγηση ενός όρθιου Jet Ski βάζει όρια στην κίνηση του κεφαλιού και τη γωνία στρέψης του κεφαλιού κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες. Κανένα πρόβλημα δεν παρουσιάστηκε στη χρήση του κολάρου κατά την διάρκεια οδήγησης μοτοσικλέτας. Πολύ καλές εντυπώσεις αφήνει το σύστημα εξαερισμού του κράνους. Οι πολλαπλές οπές εισαγωγές καθώς και οι οπές υποπίεσης φροντίζουν για την σωστή ροή του άερα στο εσωτερικό του κράνους. Ο συνδυασμός τους με την νέα υποαλεργική επένδυση συντελεί σημαντικά στην μείωση της θερμοκρασίας και την εφίδρωσης του οδηγού.

Η κατακλείδα είναι ότι το καινούργιο κράνος της
Nolan αποτελεί μία ολοκληρωμένη επιλογή για κάποιον που δεν θα το χρησιμοποιήσει μόνο στα χωμάτινα (MX και Enduro) και υδάτινα (Jet Ski
) τερέν αλλά επιπλέον θα το επιλέξει για την καθημερινή του χρήση. Το σίγουρο είναι ότι είναι άνετο διαθέτει άψογο εξαερισμό και αν μη τι άλλο ελκύει την προσοχή των τριγύρω με την μοναδική αισθητική του. Με λίγα λόγια αξίζει τα λεφτά του.

Αποκλειστικός Αντιπρόσπωπος
Nolan Group (Nolan, Xlite, Grex)

Μπαξεβάνης
Δημ.Μπαξεβάνης & ΣΙΑ Ο.Ε.
Εμπόριο Μοτοσικλετών – Αξεσουάρ
Καλλιρόης 12, Αθήνα Τ.Κ. 117 43
Web: www.baxevanismoto.com
Facebook: Baxavanis Moto

Τηλ.:210-9237000
Fax:210-9241973