Akropolis Jet Raid 2015 Day 4 – Αποκλειστικότητα

Akropolis Jet Raid 2015 Day 4 – Αποκλειστικό
Ανέβηκε δεύτερος ο
Martin

Ο
Alain
Martin σκαρφάλωσε στη δεύτερη θέση της κατάταξης ενώ ο Pastorello αύξησε ακόμη περισσότερο τη διαφορά ασφαλείας του για την κατάκτηση του τίτλου.

 

Κείμενο:Βασίλης Μωραΐτης

Φωτ.:www.jetskiworld.gr

 

Μόλις πέρασε τα ξημερώματα της Παρασκευής ο Αλυτάρχης του αγώνα το ακρωτήριο του Σουνίου για να πορευτεί στο πρώτο σημείο ανεφοδιασμού των οδηγών επικοινώνησε το υπόλοιπο προσωπικό και το επιτελείο του Πανελλήνιου Ομίλου Τζετ Σπορτ για να ανακοινώσει την αλλαγή των σχεδίων και την εφαρμογή του Σχεδίου Β. Που σήμαινε ότι θα ακυρωνόταν η διαδρομή από το Μάτι προς την Χαλκίδα λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών.

Συνεπώς η εκκίνηση του αγώνα δόθηκε κανονικά στην ώρα της και οι αναβάτες κατευθύνθηκαν προς το Σούνιο σχετικά με μεγάλη ευκολία μιας και ο στεριανός άνεμος διευκόλυνε το να εξομαλύνει τις κυματώδεις συνθήκες.
Martin, Pastorello και Cherici τέθηκαν επικεφαλής και όλα έδειχναν ότι οι τρεις τους θα κρατήσουν τα ηνία του αγώνα. Ωστόσο, όταν οι οδηγοί άρχισαν να ανεβαίνουν προς τα βόρια έπειτα από το Σούνιο η κατάσταση είχε δυσκολέψει. Πτώση είχε ο Cedric ενώ κάποιοι άλλοι μπερδεύτηκαν με τα στίγματα και καθυστέρησαν έξω από την Ραφήνα. Ανάμεσά τους και ο Pastorello γεγονός που τον ανάγκασε να χάσει χρόνο και να τερματίσει τρίτος πίσω από τον Cherici και τον Martin. Έκτος βγήκε σε αυτό το σκέλος ο Έλληνας πιλότος Άκης Μαλούχος που ήταν κι ο μοναδικός έλληνας αναβάτης που συμμετείχε.

 

Οι αναβάτες είχαν την ευκαιρία να ξεκουραστούν έπειτα από το γερό ταρακούνημα που έφαγαν και να δουν σε τι κατάσταση βρισκόταν τα σκάφη τους με την βοήθεια των μηχανικών που είχαν φθάσει εκεί οδικώς. Έπειτα από τον εφοδιασμό ξεκίνησαν για το δεύτερο σκέλος της ημέρας που αποτελούσε την επιστροφή πίσω στη Γλυφάδα. Συνεπώς στο σύνολο κάλυψαν μία απόσταση 176χλμ.

 

Η επιστροφή παρέμεινε δύσκολη και κουραστική με τον περίεργο και επικίνδυνο κυματισμό. Ωστόσο, ο Pastorello δεν άφησε κανένα περιθώριο στον ανταγωνισμό και εξαφανίστηκε από την αρχή στο δικό του ρυθμό. Οδηγούσε σταθερά με ταχύτητα 80-90χλμ./ώρα και πέρασε σαν σίφουνας από το λαιμό της Βουλιαγμένης έχοντας διαφορά τουλάχιστον 3χλμ. από τον δεύτερο Vincendeau. Την τριάδα έκλεισε ο Breton ενώ για δεύτερο συνεχόμενο απόγευμα έμεινε ο Cherici. Πιο συγκεκριμένα την προηγούμενη ημέρα του έσπασε ο εκκεντροφόρος και άλλαξε σχεδόν όλο το μοτέρ του. Προβλήματα είχε επιπλέον και ο Cedric που πέρασε από το ίδιο σημείο με πολύ χαμηλή ταχύτητα κι αυτό γιατί το μηχανοστάσιο είχε γεμίσει με νερά.

 

Οι εναλλαγές στις θέσεις και η εγκατάλειψη του Cherici έφερε τον Alain Martin στη δεύτερη θέση χωρίς όμως να μπορεί να απειλήσει τον Pastorello κάτω από φυσιολογικές συνθήκες. Μεγάλο συναγωνισμό θα έχουν την τελευταία ημέρα οι αθλητές που βρίσκονται στην πρώτη εξάδα και ιδιαίτερα μεταξύ των θέσεων 3-8. Η ένταση λοιπόν θα κορυφωθεί την τελευταία ημέρα.

Αποτελέσματα Γλυφάδα – Μάτι
Αναβάτης – Βαθμοί
1.
Cherici
– 40
2.
Martin
– 34
3.
Pastorello
– 30
4.
Lamy
– 26
5.
Breton
– 24
6.
Malouchos
– 22
7.
Martin/Gaston Diaz
– 20
8.
Vincendeau – 16

222.Gonzalvez – 16

4.Vidal/Lebas – 14
 
Αποτελέσματα Μάτι – Γλυφάδα
Αναβάτης – Βαθμοί
1.
Pastorello – 40
2.
Vincendeau
– 34
3.
Martin/Gaston Diaz
– 30
4.
Breton – 26

5.Martin – 20

6.Malouchos – 22
7.Gonzalvez – 20
8.Vidal/Lebas - 18
9.Lamy – 16
10.Cherici - DNF

ΚατάταξηΒαθμολογία

1.Pastorello – 398
2.Martin – 313
3.Cherici – 287
4.Breton – 265
5.Gaston/Martin Diaz – 260
6.Vincendeau – 253
7.Malouchos – 246
8.Lamy – 243
9.Vidal/Lebas – 233
10.Chassier – 197
11.Gonzalvez – 185
12.Ioannidis – 57
13.Eliopoulos – 42
14.Tsounis – 35
15.Perez – 24
16.Tomaras – 16

17.Tsounakis – 0
18.Dalianis/Panousis – 0


To Akropolis Jet Raid διοργανώνεται αποκλειστικά από τον Πανελλήνιο Όμιλο Τζετ Σπορτ (HJSBA).